Négy nappal az után mutatta be a McLaren új MP4 26-os modelljét, hogy megkezdődtek a Formula–1-es tesztek. Ráadásul a brit csapat autóját a Vodafone kérésére Berlinben, a Potsdamer Platzon leplezték le. Először csak a szerelők tolták be az autót, majd a közönség soraiból, utcai ruhába öltözött beavatottak hordták össze a maradék alkatrészeket. (Tessék figyelni a spontán délceg biztonsági őrt is mellettük!)
Radikálisan újnak hirdette a McLaren az autóját, amelyet a hosszabb tengelytávval, az U-alakú oldaldobozzal és a motor levegőbeszívó nyílása fölé helyezett hűtőnyílással magyaráztak. Az oldaldoboz furcsa kialakítására azért volt szükség, hogy minél több és minél szabadabban áramló levegőt juttassanak a hátsó szárnyra.
Az előzetes találgatásokkal ellentétben nem került a McLaren kipufogója a hűtőnyílás mellé. Ettől függetlenül az autó aerodinamikai kialakítása nagyon kifinomultnak tűnik, de majd csak a jövő heti jerezi teszten látjuk meg, hogy mennyire hatékony.