Szemből nem lehet azonosítani a rekorder hatótávú Polo BiFuel verziót
Ritkán kell tankolni, de akkor mindkét tankot érdemes megtölteni
Nem csak az egyre magasabb üzemanyagárak, a benzinkúton elfecsérelt idő miatt sem jó oda gyakran járni. A Volkswagen most kisautójával, a Polóval környékezi meg a tankolni utálókat. A Polo BiFuel akár 1400 kilométeres hatótávot ígér, igaz, ehhez mindkét üzemanyagtartályát, a többi verzióból örökített 45 literes benzintartályt, és a pótkerékfészekbe épített 52 literes LPG-tartályt is fel kell tölteni. A BiFuel Polo motorja egy eddig nem ismert, 1,6 literes, 82 lóerős, négyhengeres, természetesen Euro5-normás, LPG-re is hangolt benzines, mely benzinből kereken 6,0 vagy LPG-ből jelentősen több, 7,6 liter üzemanyagot kér 100 kilométerenként. Ennek ellenére autógázzal olcsóbban, a hazai, 350 forintos átlagos benzin és 200 forintos LPG árral számolva bő 25 százalékkal olcsóbban fut, 139 helyett 123 grammos kilométerenkénti szén-dioxid emisszióval. A Németországban 16 900 eurónak ígért BiFuel alapár nagyjából a dízelmotoros BlueMotion verzióval megegyező, sőt, kevéssel annál is magasabb, átszámítva bő 4,5 millió forint. Ennyiért sajnos - takarékossága ellenére - drágának számít a Polo.
Mindkét üzemanyagtartály azonos fedél alól tölthető a BiFuel Polón