Nyerő a szekrényajtó, sikeres az Opel Meriva

Opel Meriva Color Edition

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Havi átlagban 10 ezer példány fogy az egymással szemből nyíló ajtajú Opel Merivából, így szegmensének abszolút vezetőjének számít. A sikeres és egy éve forgalmazott modell mostantól új, fokozottan látványos szériával is készül.


Németországban egy éve kapható, hozzánk kevéssel később érkezett az Opel Meriva, egymással szemből nyíló, úgynevezett „öngyilkos ajtós”, második generációja. Noha itthon számszerűleg nem sok, mindössze néhány száz példány fogyott belőle, ezzel ugyanúgy kategóriája fölényes vezetőjének számít, mint összesített, 120 ezer példányos európai eladásával. A sikeres modell ünneplésére stílusos, Color Edition szériát készített az Opel - a hasonló Corsa a háromajtós verziókon belül 30 százalékos részaránnyal rendelkezik.
Várható, hogy a Meriva esetében is igen népszerű lesz a meglehetősen gazdag felszereléssel (18 colos alufelnikkel, sötétített betétes, adaptív fényszórókkal, ködlámpákkal, hővédő, hátul erőteljesen színezett üvegekkel és persze az alapáras tételekkel, sok egyéb mellett légkondicionálóval, CD-rádióval, fedélzeti számítógéppel, bőr kormánnyal, elektromos első elektromos ablakokkal és tükrökkel) kínált, jól variálható utasterű Meriva Color Edition. A csakis látványos, fehér, szürke, ezüst, vörös és a most bemutatkozott „Henna” színekben elérhető Color Edition csomaggal a Meriva ára Németországban bruttó 19 570 euró, azaz mintegy 5,2 millió forint.
Mivel a Color Edition Meriva az összes motorral és a Merivából ismert extrák teljes sorával elérhető lesz, sikere biztosra vehető. Hazai megjelenése legkésőbb a nyár elején várható.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?