Fiatal sofőröknek és olcsó mobilitási megoldást keresőknek ajánlja legújabb, Frankfurtban bemutatkozó tanulmányát az Opel.
Áramvonalas buborékban ülnek az utasok az Opel elektromos városi minijében
Az orr-rész kicsinyítve idézi az Ampera elejének kialakítását
A
VW NILS és az
Audi Urban Concept után ez a következő elektromos hajtású, városra specializált, egy- illetve kétszemélyes jármű, melyet jelentős autógyár mutat be. Amellett, hogy már az első megjelenése óta bízunk az ilyen könnyű, apró, mégis praktikusan használható autók sikerében, a harmadikként megjelenő Opel-változat már komolyan arra utal, hogy hamarosan megjelenhet az “A-1”, “a” vagy valami hasonló elnevezésű járműosztály a piacon, újabb és újabb modellekkel.
Az Opel egyelőre névtelen buborékjában ketten foglalhatnak helyet egymás mögött, tömege pedig egy normál autó harmada, vagyis valahol 400-500 kg körül járhat. A villanymotoros, nulla emissziójú autó hatótávja 100 km, legnagyob sebessége pedig 120 km, azaz ezzel már pont el lehet érni a fővárosból a Balaton legkeletibb csücskét.
Az Opel-változat futóműve F1-es autó helyett inkább a duplakerekes motorkerékpárokéra emlékeztet
A tandem Opel további részletei és elnevezése egy héten belül nyilvánosságra kerülnek, nem fogunk késlekedni az új információk közlésével.