Újabb erősítés: 720 lóerős a BMW M3

G-Power M3 Tornado RS - 720 lóerővel!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Újabb 85 lóerőt talált a G-Power az M3-as V8-asában, így megszületett a 720 lóerős M3 Tornado RS.


Már nem a korábban bemutatott, 635 lóerős G-Power M3 GTS viseli a legerősebb M3-as címet, hiszen bemutatkozott a G-Power M3 Tornado RS, melybe még egy kicsivel komolyabb, 0,5 bar csúcsnyomású ASA T1-723 kompresszort szereltek a 4,0-ről 4,6 literesre növelt lökettérfogatú, egyedi dugattyúkkal és (Forma-1-ből származó) szelepekkel szerelt, módosított vezérművű V8-as blokkba.
Már a 635-ről 720 lóerősre növelt teljesítmény is hangzatos, ám igazán az álló helyzetből 100 km/órás tempóra vonatkozó gyorsulási érték 4,2-ről 3,7 másodpercre meggyőző és persze a 0-200 km/órás sprint 11,9-ről 9,5 másodperces rövidülése is letaglózó. Ha valakit érdekel: a végsebesség 323-ról 330 km/órára nőtt.
Ahogyan az G-Powertől megszokott, az RS motorcsomagja önállóan is megvásárolható, ám igazán a szintén külön is rendelhető egyebek mellett komoly leszorítóerőt termelő hátsó légterelőt és fékhűtő-csatornákat is tartalmazó optikai-, illetve egyedi hangolást, fékeket és 20 colos alufelniket is adó futómű-átalakítással élvezhető ki. A teljes átalakítás bő 43 ezer euró, azaz 12,6 millió forint. A legjelentősebb tétel a 35 ezer eurós (10 millió forintos) motor és kipufogóhangolás. Nélküle is lehet látványos és fenyegető M3-ast készíteni, ám szerintünk sokkal tréfásabb egy, az M3-asok körében rejtőzködő, de a gyárinál 300 lóerővel izmosabb verziót készíteni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?