Már a harmadik generációs Focust is komoly vevőcsábítók kelletik, de a hazai piacnak leginkább a régire fájna a foga, ha az csábító, 3 millió forintos alapárával még elérhető lenne
Ismét kiemelkedő, 1,6 milliárd dolláros világszintű nyereséggel zárta a negyedévet a Ford, amely nem csak profitját, piaci részesedését is világszerte növelte.
A vállalat a kilencedik egymást követő negyedévben könyvelt el kiemelkedő nyereséget, miközben világszerte megerősítette piaci pozícióit. 2011 harmadik negyedévében mintegy 33,1 milliárd dolláros forgalmat és 1,6 milliárd dolláros nyereséget ért el, valamint 13 milliárd dollárral tovább csökkentette adósságállományát is, így 20,8 milliárd dolláros készpénzállománya 8,1 milliárd dollárral haladja meg hitelállományát. A vállalat teljes likviditása a rendelkezésre álló szabadon felhasználható hitelkeretekkel együtt eléri a 31 milliárd dollárt.
Az év első kilenc hónapját vizsgálva a vállalat adózás utáni nyeresége eléri a 6,6 milliárd dollárt, miközben piaci részesedését növelve az Egyesült Államokban megőrizte piacvezető pozícióját, Európában pedig második helyét, itthon az év végéig a 2010-ben elnyert piacvezető helyét szeretné visszanyerni.
A teljes 2011 évet tekintve a Ford az Egyesült Államokban 13 milliós, míg Európában 15,2 milliós piaccal számol, és tervei szerint tartani vagy javítani tudja az előbbi piacon 16,5 százalékos, míg az utóbbin 8,3 százalékos piaci részesedését. Világszintű tevékenységét tekintve a teljes évre vonatkozólag a vállalat 5,7 százalékos működési nyereséggel számol.