Végre összeállították a kasztnit és a hajtásláncot, legközelebb embert is ültetnek az autóba
A két típus (most csatlakozók kedvéért a Juke és a hajtásláncot adó GT-R) közti tengelytávbeli különbség okozta a legnagyobb feladatot az átalakítás mostani fázisában. A differencia 250 mm, ami elég jelentős eltérés, és arra kényszerítette a mérnököket, hogy új kardántengelyeket készítsenek a Juke-R-hez. A motorból előre kiinduló kardánt a GT-R karbon alkatrésze helyett vastagabb acélból készítették, hogy ellenálljon a durva hajtáslánc által keltett torziós erőknek, míg a hátsó kerekeket forgató rudazatot acélból készült rövidebb elemre cserélték. Az előzetes tesztek alapján úgy tűnik, hogy a Juke-R viselkedése nagyon hasonlít majd a GT-R-re, és a torziós tesztek is azt mutatták, hogy sikerült elég merevvé tenni az autó szerkezetét.
A lassan összeálló autóba a következő részben beültetik a sofőrt, azaz az ülések és a kezelőszervek beépítése következik, természetesen úgy, hogy a lehető legtökéletesebb pozíciót alakítsák ki az ágyúgolyó sebességű törpeautó vezetéséhez.