Formát ölt a Nissan Juke-R

Nissan Juke-R: karosszéria-építés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A műszaki alapok lefektetése után következett a karosszéria megépítése, természetesen karbonszálas műanyagból, végre összeállt a Nissan Juke-R.


Miután összehegesztették a csővázat, beépítették a motort, a váltót, a differenciálművet és a futóműveket, valamint kialakították az üléspozíciót és helyre rakták a kezelőszerveket, az RML karosszéria-építő csapatára került a sor a Juke-R fejlesztésében.
A két és háromdimenziós modellek elkészítése után a polimer-szakértők elkészítették az egyes karosszéria-elemek megformázásához szükséges mintákat, majd a karbonréteg és epoxigyanta felvitelét és a vákuumozást követően 100 Celsius fokon, nagy nyomással üzemelő kályhában szilárdították meg a molekulákat. Ezt követően az elkészült paneleket az F1-ben használt speciális ragasztók segítségével az autó vázára rögzítették, így alakítva ki a mérgezett törpeautó brutális megjelenését.
Hirdetés
A következő részben már a kezelhetőséggel foglalkoznak a Juke-R építői, azaz nekiesnek a futómű beállításainak.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?