Könnyebb, gazdagabban felszerelt lesz az új VW Passat
Első adatok a következő Volkswagen Passatról
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Könnyebb, kényeztetőbb lesz és konnektorról tölthető hibrid változattal is jön a nyolcadik generációs Passatnak.
Noha csak 2014 tavaszán esedékes a Passat következő, nyolcadik generációs változatának megjelenése, már most napvilágot látott pár információ a modellel kapcsolatban.
Ahogy a cég többi új modellje, ez is a gyártási költségeket csökkentő, moduláris MQB padlólemezre épül. Ennek köszönhetően gazdagabb lesz a modell felszereltsége, olyan, korábban extra tételként felszámolt berendezések, mint a színes képernyős navigáció, a start-stop rendszer, vagy a mobiltelefonok és MP3-lejátszók integrálását lehetővé tevő csatlakozók válnak az alapkivitel részévé.
A bővebb felszereltség ellenére a nyolcadik generációs Passat könnyebb lesz elődjénél, az alapváltozat saját tömege 1400 kg alá várható. Számíthatunk a típus plug-in hibrid változatára, 2,0 literes TFSI motorral, 170 lóerő körüli teljesítménnyel és mintegy 50 km-es elektromos hatótávval, a hagyományos benzines változatnál mindössze 100 kg-mal nehezebb tömeggel.
Kacat VW, mint a többi. Majd 10 év múlva rájöttök, amikor nem egyenletesen kopnak a különbözö motoralkatrészek a hengerlekapcsolás miatt…
Jól olvastam hogy a „TSI-motorokban hengerlekapcsolással csökkentik a fogyasztást és emissziót” , tudtommal ez eddig leginkább az USA-ban volt divat a V8-as batároknál! Talán a VW egy új divatot teremt itt Európában?
PT. Ismerek olyan embert aki cáfolná a szavaidat, mert visszaült a mechanikus váltós autóba, egyszerűen hiányzott neki.
A DSG automata váltó a világ legjobb szerkezete.Finoman,gyorsan pakolgatja a fokozatokat és még takarékos is.60 000km-enként nem árt olajat cserélni,hideindítás után nem kellene kövérgázzal megindúlni és akkor örök-
életű.Aki próbálta,megszokta az soha többet nem ül mechanikus váltós kocsiba!PT.