Jön a legtakarékosabb Alfa Giulietta
Új belépőmodellel gazdagodik az Alfa Giulietta kínálata
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
15 lóerővel lebutították az eddigi 1,4-es turbós benzines belépőmotort, hatfokozatú kézi váltóval és stop-starttal érkezik az új alapmodell.
Eddig 120 lóerős 1,4 literes benzines turbómotor volt az Alfa Romeo Giulietta választékának belépője, de az olasz gyártó most úgy döntött, hogy eme motor gyengített változatával új belépőmodellt kreál a kínálatban.
A butított 1,4-es maximális teljesítménye 105 lóerő 5000 1/perces fordulatszámon, maximális, 206 Nm-es nyomatékát pedig 1750 1/perces fordulaton adja le. Választhatták volna az azonos teljesítménnyel a Mitóban dolgozó 1,4 literes Multiair szívómotort is, de feltehetően a magasabb nyomaték (Multiair: 130 Nm) miatt döntöttek a turbós egység mellett.
Az Alfa Romeo Giulietta új alapváltozatának adatai
Hengerek száma, elrendezés | 4, soros |
Hengerűrtartalom | 1368 cm3 |
Nyomaték | 206 Nm |
Váltó | 6 fokozatú manuális |
Teljesítmény | 77 kW/105 LE |
Végsebesség | 185 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h | 10,6 s |
Rugalmasság 60-100 km/h ötödik fokozatban | 8,7 s |
Rugalmasság 80-120 km/h hatodik fokozatban | 11,5 s |
Fogyasztás (város) | 8,4 l/100 km |
Fogyasztás (városon kívül) | 5,3 l/100 km |
Fogyasztás (vegyes) | 6,4 l/100 km |
CO2-kibocsátás | 149 g/km |
Szervizperiódus | 30 000 km |
Környezetvédelmi besorolás | Euro 5 |
A motort hatfokozatú kézi váltóhoz kapcsolják, és automata stop-start rendszerrel is felszerelik, így az alapmodell átlagfogyasztása 6,4 l/100 km körül alakul, 149 g/km-es CO2-kibocsátás mellett. Az új alapváltozat piacra lépése még az idei első félévben várható.