Megérkezett a legdurvább Opel Insignia
Opel Insignia Nascar-ruhában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Földet súrolja a húsz colos felnikre ültetett villámos limuzin, motorja 325 helyett 375 lóerős csúcsteljesítményre képes.
A német MR Car Design most megmutatja, hogy az alapvetően zakós felhasználásra optimalizált Opel Insignia gyárilag vadított OPC változatánál is vannak extrémebb elképzelései az Opel limuzint illetően. A 325 lóerős V6-os turbómotorral hajtott összkerekes csúcsmodellt alaposan átdolgozta a tuningcég, kezdetnek K&N légszűrővel, sportkipufogó-rendszerrel és a vezérlés átprogramozásával 375 lóerőre emelték a 2,8 literes V6-os turbómotor teljesítményt és 400-ról 495 Nm-re a maximális nyomatékát.
Ez viszont kívülről nem szembetűnő, nem úgy az MR Insignia aszfaltkarcoló ültetése, amit a Reil Performance-tól származó, állítható magasságú G-Ride légrugós felfüggesztésével oldottak meg. Hogy a kerékjáratok véletlenül se tűnjenek üresnek, 245/30-as Hankook sportabroncsokkal futtatott 20 colos felnikkel töltötték fel őket.
Nem akarjuk eldönteni, hogy illik-e az Insignia OPC karakteréhez a brutális ültetés, ha gondolják, írják meg a cikk alatti hozzászólásként, mi a véleményük a laposkúszó Opelről.
gyúrhatnának még rajta mert eléggé levadászom. egy 2.8 as v6 osnak többet kéne tudni. amugy nagyon jól néz ki nem értek egyet a szerzővel hogy laposkúszó helyén van minden szépek a felnik és a szín is jó
Ez magyar utakra nem való!
Ez a kocsi magyar utakra nem jó!