Rondasági versenyt nyerhet az új arcú, régi Renault Clio
Dél-Amerikában friss arccal élhet tovább a Renault Clio II
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Mintha tanúvédelmi program résztvevője lenne a Renault Clio II, új arcot és friss nevet kap, s Dél-Amerikában új életet kezd.
Elöl-hátul újak a világítótestek és a - hátul természetesen diffúzoros - lökhárítók, némileg módosult a gépház és a csomagtér teteje, a többi karosszériaelem présgépéhez viszont úgy tűnik nem nyúltak. Az összhatás rosszabb, mint valaha, az eredeti formájával még kifejezetten szerethető, bumfordi Clióból cicomázott olcsó-autó lett. Motorpalettájáról egyelőre nincs információ, a brazil piacot ismerve azonban leginkább a benzines, 1,2 és 1,4 literes alapmotorok várhatók, a helyi igényeknek és kedvező etanol-áraknak köszönhetően E85-tel hajtható kivitelben is, vagy akár csakis úgy. Utóbbi motorokkal akár további 6 évig is készülhet még a Clio II, azaz nem kizárt, hogy a - Clio történelemben eddig egyedüliként nem Év Autójának választott - széria mindnél hosszabb ideig, 20 évig készüljön.
Ez így van. S szerintem léteznek csúnyább autók is. Fiat Multipla, Mercedes B-osztály, …stb.
Hát igen, nem véletlen a clio II hosszóra nyílt pályafutása! Nagyon megbízható komfortos kis gép.