Így spórolnak a németek: plusz 190 lóerő és Nm a BMW M3-hoz
620 lóerőt is tudhat a G-Power BMW M3
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Takarékoskodásként is felfogható a G-Power tuningcsomagja, hiszen fogyasztástöbblet nélkül ad 190 lóerőt és 190 Newtonmétert.
A számoknál persze fontosabb, hogy mit is érez a G-Power M3 vezetője: kimagaslóan gyors gázreakciót, középtartományban mozdonnyi nyomatékot ígérnek a gyáriak, így aztán az előzésekkel aligha lehet gond, a gyorsulás élményét pedig a katapultéhoz hasonlítják a manufaktúra marketingesei.
A teljesítménynöveléshez természetesen egyéb tuningokat is ajánl a G-Power, ilyen az elöl 255/30 ZR 20, hátul 295/25 ZR 20 méretű Michelin abroncsokkal szerelt fekete színű, 20 collos G-Power "Silverstone Diamond" alufelni, a 9 fokozatban állítható karakterisztikájú G-Power "GM3-RS" csavarrugó és a 4 darab, 88 milliméter átmérőjű krómvégen keresztül hörgő, rozsdamentes hátsó kipufogódob is.
A G-Power teljesítménynövelésének világába nem szerény a beugró, a "csupán" 100 lóerős többletteljesítményt adó SK I csomag ára is nettó 11 500 euró, azaz forintban, áfával több mint 4 millió forint, az alufelnikészlet újabb 4474 adómentes euró (bruttó forintban több mint 1,6 millió), a rugószett 1550 euró (27% áfával 557 000 Ft), míg a sportdob hasonló összeg, 1592 euró/572 000 Ft. Az erősebb csomagok áráról pedig leginkább már a vevőket ismerve szeretnek felvilágosítást adni a G-Powernél, akinek nem csak a gyári 420, hanem az alapcsomag 520 lóereje sem lenne elegendő, az érdeklődhet a további 90 paciért.