Egy éven át taszítja a koszt, pergeti le a vizet
Fizetett hirdetés
Próbára tettük a dn nanotech Cartech bevonatait
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A többféle nanotechnológiás felületkezelés közül ezúttal a teljes környezetbarátságot hirdető dn nanotech Cartech "csináld magad" készleteit tettük próbára.
Napjainkban szinte divatszó a nanotechnológia. Sokszor végig sem gondoljuk, hogy mit is jelent: a nanotechnológia gyűjtőnév az alkalmazott tudomány és technika széles területeit fedi le. Ezek legfőbb közös vonása az anyag tulajdonságainak meghatározása, illetve eszközök készítése 100 nanométernél kisebb léptékben.
A nanotechnológiás autóápolószerek, illetve felületkezelések a fényezés, illetve a szélvédő felületének legapróbb barázdáit hivatottak kiegyenlíteni, így a kosz vagy a nedvesség azokban nem tud megülni, továbbá a teljes, így összefüggőbb felületek egyféle bevonatot kapnak, melyek távol tartják, könnyedén lemoshatóvá teszik a szennyeződéseket.
Számos ilyen termék van ma a piacon, azt nem csak a Németországban gyártott dn nanotech Cartech[/url] forgalmazójától hallottuk, hogy mindösszesen három valódi nanotechnológiás ápolószergyártó létezik a világon. E cég termékei nem csak a nagyok közül valók, hanem teljesen környezetbarátok, sem szilikonokat, sem fluort vagy teflont, illetve egyéb káros anyagokat nem tartalmaznak, növényi eredetűek, s előállításuknál még arra is figyelnek, hogy "fair trade" termékek maradjanak, azaz a hozzájuk felhasznált termények nem emberek kizsákmányolásával készültek.
Ha ez is megvan, következhet a „munka”! Egységes, hogy a kezelőszereket egy – a kéknél sokkal vastagabb - sárga színű, nem meglepő módon szintén mikroszálas kendővel kell felhordani. Apró körkörös mozdulatokkal, elemenként. Ha esetleg valahova láthatóan sok anyagot raknánk, azt érdemes visszatörölni, majd a szerek felhordásakor mattá váló felületeket száradás után lehet is visszatörölni, akkor már ragyogó, az eredetinél látványosan csillogóbb felületet kapunk.
Az üvegbevonat a szélvédő és a két első ablak kezelésére elegendő, hatásával az ablakot érő víz nem filmet képez, hanem cseppekbe áll össze, majd a menetszél által az ablaktörlő használata nélkül távozik. Leginkább enyhe esőben, országúton autózva hasznos, de a teherautók által felvert víz törlését is szükségtelenné teheti. Ára a jóval tovább tartó ablaktörlő által is visszajöhet, de hosszú távon az is komoly előny, hogy a szélvédő nem karcolódik a törlések által.
Nyilvánvalóan csakis azoknak szóló termékek, akik szívesen, örömmel néznek autójukra, s ezért nem csak fizetni, még néhány órát pepecselni is hajlandók. Sokunknak ez is öröm, s utána még jobb az autóra pillantani. Ha megvan a kezelés, utána 1,5-2 óráig nem szabad, hogy nedvesség érje a kezelt felületeket, ezért ajánlott, ha nem is garázsban, de legalább (akár sátor-)tető alatt felvinni a szereket. Utána csakis egyetlen dologra kell figyelni: 2 hétig tilos a kefés, de még a nagynyomású mosás is. Ez legtöbbször nem probléma, ugyanis a nanotechnológiás bevonattal kezelt karosszéria csaknem öntisztuló lesz, az úton felcsapódott szennyeződéseket egy eső is könnyedén moshatja le, s így előfordulhat, hogy nem, hogy hetekig, de akár hónapokig sem kell mosóba menni az autóval.
Míg az új autók esetében elsősorban konzervál a bevonat, a korosabb autók számára egészen új fényt képes adni. Mi próbaképp egy 1990-es Mercedes-Benz SL 500-ra hordtuk fel a bevonatokat: fényszórói, karosszériája és alukerekei egyaránt sokkal ragyogóbbak lettek, dukkója egy hajszálnyit mélyebb, komolyabb árnyalatot kapott, talán nem csak a szert, hanem a Mercedes fényezését is dicséri, hogy a lakk szinte újként hat. A lényeg persze az összhatás, a két teletankot sem jelentő teljes csomaggal alapvetően változtatható meg az autó megjelenése. Érdemes lehet bevetni autónk ápolására, konzerválására és persze saját májunk hizlalására.
Nem azért, hogy ezt a céget védjem, de utána kéne olvasni mielőtt kígyót békát kiabál vki. Igen a Rain-x olcsóbb, tény de ha megveszi hozzá a tisztítószert mivel le kell takarítani a szélvédőt minden használat előtt (már próbáltam tehát tudom mit írok) akkor mindjárt itt vagyunk árban arról ne is beszéljünk, hogy csak 1-2 max 3 hónapot bírt nálam, tehát ha kicsit utána számol akkor ugyan itt vagyunk…csak kevesebbet kell kenegetni…
A WAXOK ugyan ez…
Ennyit a parasztvakításról… csak utána kell olvasni …
Ennyiért hülyeség!
Az autós üzletekben a töredékükért lehet waxot (karosszériára) meg Rain-x -et (szélvédőre) kapni. Tökéletesek azok is! Nehogy valaki ennyi pénzt kidobjon rájuk. Mekkora parasztvakítás!!!…..
Míg lósz.r van,van veréb is…..
Sziasztok!
Én használom ezeket, párom szokta felkenni a kocsimra, de én járok mosóba, nekem bevált. Csak ajánlani tudom! Nekem több mint 20.000 kilométert kibír (igaz én fél év alatt megyek ennyit 🙂 ).
Csodák nincsenek, akkor vagy rossz cuccot vagy még nem próbáltál nanot, én használom és gépi mosóban is voltam már vele többször és még működik. Elolvastam a cikket meg a honlapot, nem ígérik hogy az autó légüres térben lesz, hanem könnyebb takarítani.Lerakódik a por? Persze, de kevesebb és könnyebben lejön. Cseppek a szélvédőn? ha nincs rajta nano akkor meg összefüggő vízfátyol. Akkor inkább a cseppek (menetközbe meg leviszi őket a menetszél)…
Csak azt felejtik el mindig odatenni a reklám után,hogy tényleg ritkában kell mosni de egy száraz napon megtett autózás után a felrakodott port az újjunkal szedjük le mikor nyitjuk zárjuk a kocsit.Csodaszép pöttyöket lehet gyártani.
A szélvédő is nagyon jó ha nem rossz látási viszonyoknál használjuk,mert a szembejövő de a közuti lámpa fénye is fantasztikusan tud csillogni a vízcseppeken.Megoldás az ablaktörlő használata,hogy eltünjön a vízcsepp.
Ja és csak kézi mosás lehetséges.A gép pillanatok alatt eltüntei a nanot.