A Lamborghini-vásárlókat sem hatotta meg a válság
30%-kal növelte forgalmát tavaly a Lamborghini
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Értékesítési darabszámát harmadával, forgalmát pedig közel felével növelte 2011-hez képest az idén 50 éves olasz sportkocsigyártó.
A már nem csak a képen látható zárt karosszériával, hanem nyitott tetejű Roadsterként is kapható Aventador LP 700-4 által a márka termelése 15 hónapra előre lekötött
A Lamborghini eladásai a piaci eloszlást tekintve is módosultak, tavalyi eladásaik 70%-a Európán kívül történt, első teljes évében 922 Aventador és 1161 Gallardo talált gazdára, így utóbbi lett a cég legsikeresebb modellje, 2003-as bemutatkozása óta immár több mint 13 ezer talált belőle gazdára. A cég három legfontosabb régiója eladások szempontjából Európa (29%), Amerika (28%), valamint az ázsiai régió (35%), a maradék 8%-on a Közel-Kelet és Dél-Afrika osztoztak. A jövő miatt sem kell túlzottan aggódniuk, mivel piacra dobták az Aventador LP 700-4 Roadstert, a szupersportkocsi nyitott tetejű változatát, és a két változatra összesen már most annyi előrendelést jegyeztek, ami kitölti következő 15 hónapos termelési kapacitásukat.