Egyes Golf 736 lóerővel

Százról kétszázra 5 mp alatt gyorsul a tuning-Golf

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A német Boba Motoring gyilkos kis aszfaltszaggatót épített egy legelső generációs Volkswagen Golfból. Mit művelhet 736 lóerő az első tengelyen?

Döbbenet erős Volkswagen Golf I-est épített a német Boba Motoring tuningműhely. Ilyen durva kraftot az első tengelyre szabadítani nem igen szokás, de amint az alábbi videóban látható, végül is a kormányt rendesen cibálva, ám csak megy egyenesen a biztonság kedvéért azért bukókerettel is ellátott autó... Építője szerint azért nem kapott összkerékhajtást, mert azzal csak 100-ig lenne gyorsabb. A motor 2,0 literes, 16 szelepes turbó - E85-ös benzint tankolva - 736 lóerővel és KMS MD35 vezérléssel. A maximális fordulatszám percenként 8800. A feltöltő típusa Garrett GTX3582R, a váltó 6 fokozatú manuális, szegény gumik Toyo R888-asok.
Hirdetés
Hogy a Boba-szörny mennyi idő alatt katapultál a dragsteresen ugye nem is kiemelkedően fontos 100 km/órás sebességre, arról nincs hír, azt viszont megadták, hogy 100-ról 200-ig - sok-sok tízmilliós szupersportautót megszégyenítve - mindösszesen 5 mp kell neki. Kőkemény.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 05:56
    Permalink

    Ez egy életveszélyes szappantartó amit a kisgyerek egykézzel próbál meg az úton tartani.
    Nem véletlenül nem készítenek szériában sem (ha jól tudom) 250le-nél erősebb kapálógépeket és azoknak is már sokkal komolyabb első futóműve van.
    Ha irányítani is szeretné szerintem egy E30-ba kellene a motort áttenni (hasonló korosztály ,de legalább jobban az úton marad) és az legalább jó helyen hajt 🙂

  • 2017.10.30. at 05:56
    Permalink

    Azért nem mindegy, hogy Golf vagy Trabi, a kettő között ég és föld a különbség (nekem volt mindkettő :)). Nekem tetszik az I-es Golf formája, pedig cirka 30 éves konstrukció. Az meg hogy a karosszéria milyen anyagból van és milyen vastag teljesen mindegy ha (jól!) bukócsövezve van az autó, gondolom itt sem aprózták el. (lásd F1 autók is rommá törnek de a kabinfülkének nem lesz baja)

  • 2017.10.30. at 05:56
    Permalink

    Ez csak úgy néz ki mint egy golf, szénné van erősítve és tényleg ahogy mondtad, teljesen mindegy mibe lapátolja a pénz. Simán csak olcsóbb és nagyobb poén mindezt egy 20-30 éves bódéba rakni.

  • 2017.10.30. at 05:56
    Permalink

    Ha valaki milliókat költ motor tuning-ra, akkor miért nem választ hozzá valami normális autót!
    Ennyi erővel Trabantot is tuningolhatott volna! Egy baleset alkalmával az egész ülés kiszakad a 0,75-ös lemezből, aztán a bukócső szétviszi a fejét, a kormány meg leszúrja! Idióta, felelőtlen kisgyerek!

    Majd tegyetek fel olyan videókat is, amikor a hozzá hasonló okoskák szörnyethalnak a konzerves dobozaikban!

  • 2017.10.30. at 05:56
    Permalink

    Persze műszakit:D Anno én végigjártam egy hivatalos építés menetét és bizony itthon közel lehetetlen egy ilyen ha a gyárinál 10%-kal erősebb motort szeretnél. Szerencsére magyar módra megvannak a kiskapuk is…:D
    A cikkhez szólva viszont 736 lovat kihozni a kétezres motorból nem semmi, de sok vadabb is van ennél,és kb semennyi köze nincs a golfhoz:D

Vélemény, hozzászólás?