Nagyon bitang az új Porsche 911 Turbo
Porsche 911 Turbo: még erősebb, még gyorsabb, csak automata
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Befutottak az első képek és infók az új 911 Turbóról, s ezek alapján bátran kijelenthető, hogy már megint valami tökéletesfélét alkotott a Porsche.
Haldex összkerékhajtás van (vízhűtéses elektronikus vezérlésű központi tengelykapcsolóval), szériában aktív hátsókerék-kormányzás (a manőverezhetőséget és a stabilitást is segítve 50 km/óra alatt az első tengellyel ellentétes, 80-as tempó fölött vele azonos irányban maximum 2,8 fokkal fordulva), számítógéppel vezérelt aktív első- és hátsó légterelő, PDCC adaptív oldaldőlés-szabályozó rendszer, dinamikus motorfelfüggesztés és karbon-kerámia fék elöl 410, hátul 390 mm átmérőjű tárcsákkal - utóbbi három elem a Turbo S-nél része az ellátmánynak.
A 991-es új generáció karosszériája (és nyomtávja) az elődénél is szélesebb (majd' 3 cm-rel), automata reflektoros világítása full LED-es, teteje készülhet és kérhető acélból, üvegből vagy karbonból, az akusztikai élményt hanggenerátor fokozza. Utasterében is nagyjából minden új, s aki mondjuk nem éri be holmi Bose hifivel, az már Burmestert is rendelhet. Adaptív tempomat, táblafelismerő rendszer, 20 colos felni - ilyesmi tételek szerepelnek még az extralistán.
A világ legjobb és legstílusosabb szupersportkocsija.
Azaz pontosítok:A világ legjobb hétköznapokban is használható szupersportkocsija!
Azt hiszem ebben nincs vita…..