Pininfarina álomkupé a BMW-től
Mesés autót alkotott a BMW-Pininfarina páros
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Két nagy név összefogásából csakis valami nagyszerű születhet. A BMW és a Pininfarina együttműködésének gyümölcse egy különleges múltidéző kupé, amely új szintre emeli a sportos luxust és a stílusos csúcstechnológiát.
A BMW Pininfarina Gran Lusso Coupé tanulmányautót, amelyet a BMW 8-as modelljének megvillantásaként is értelmezhetünk, a Concorso d’Eleganza Villa d’Este május végi rendezvényén mutatták be. A német–olasz tradíciók együttese önálló karaktert hozott létre, de ez csak úgy volt lehetséges, hogy mindkét márka elképzeléseit egymás kölcsönös tisztelete vezette.
Az autó arányai tipikusan BMW-sek, a kézműves finomságok egyértelműen a Pininfarina kézjegyeit viselik. BMW veséi hatliteres, 544 lóerős V12-es motort lélegeztetnek, a kocsi cápaorra és útra szegezett LED-es tekintete összetéveszthetetlen. Farát keskeny hátsó lámpák és a lökhárítóba finoman beépített dupla kipufogóvégek határozzák meg.
A négyüléses exkluzív kupé utasterében a szokásos alumínium és króm mellett olyan különleges anyagokat is találunk, mint az egzotikus és ősi, több mint 48 ezer éves új-zélandi kauri fa. A bőrt az olasz Foglizzo manufaktúra szállította. Kerekei 21 hüvelykesek.
Ha nem égetné magát a német, akkor csinált volna egy műszerfalat! Ahogy a Volvo concept-et lemásolta, lemásolhatta volna a belsejét is!
Az ismerősöm 88-as évjáratú bömbijébe is hasonló a stílus. Annyi, hogy nincs benne középen kijelző!
Kifejtettem, hogy miért, de szerintem az egyedi és felkavaró, inkább a szokatlant jelenti mint a gagyit:D Mi bajotok van a szavak jelentésével?
Gé!
Szóval akkor semmi baj a műszerfallal, csak szerinted a fa nem illik egy autóba?
Lentebb még legagyiztad a műszerfalat…
Ez lenne szerinted a stíéus (ami állítólag neked van), hogy össze-vissza állítasz dolgokat?
Akkor nem kérek belőle. :))))
Hehe, én nem mondtam, hogy „ócska” sőt azt sem, hogy formatervező lennék és tudok szebbet, viszont van véleményem és stílusom. Az pedig, hogy kinek mi szép, relatív… Egyébként sem a formai világgal volt bajom, csak magával a fával, ami sehogysem illik egy autóba szerintem. Lehessen már ennyi bajom, így BMW fanatikus létemre ha megengeded:)
Véleményem szerint a Német nem égetné magát egy ócska műszerfallal. Tehát ezt a részt felejthetjük .
De !! Tisztelt „G” ! Ha Ön ekkora formatervező; mutatna nekünk legalább 1 db a korhoz és ehhez a BMW-hez illő műszerfalat, amelyet Ön rajzolt a saját kezével?? Vagy ha ez mégsem menne, bemutatna nekünk 1-2-3 képet azon autók műszerfaláról, amelyek hűen tükröznék az Ön stílusát, amelyeket Ön elfogadna ??
Engedélyével: csak a válasza után folytatnám !
Szép napokat ………..
Szerintem ez a Volvo azért más irányt mutat, meg is nem coupe. Az a faberakás meg nekem se tetszik, de főleg mert itthon először a „dinnyésmercibe” láttunk ilyet, és másra asszociálunk a faberakásról mint a nyugatiak:D
Azért ez a beltér tényleg elég beteg, de gondolom kell a műértő ínyenceknek, hogy ilyen egyedi és felkavaró legyen, gazdagékat így lehet beterelni… de jobb is így mindenkinek. Mi meg elvagyunk a hagyományos műanyag, bőr, alumínium, karbon betétekkel:D
A tiedhez képest nem, de lehetne szebb, igényesebb műszerfala! A külsőhöz nem illik a középkori belső! Olyan mint egy „jövő” autó a 80-as évek műszerfalával! Kivétel az aut.váltó karja és a kijelző középen!
http://kepek.origo.hu/galleriesdisplay/gdisplay?xml=/1109/Volvo201191312515/gallery.xml&rovat=auto
Középkori?:D
A Volvo Concept BMW-sített változata, micsoda mérnöki teljesítmény!
Már csak a műszerfalat és a kormánykereket kéne kiemelni a középkori stílusból!