Itthon annyira nem látni Malibut, hogy a frissített mellett a bal oldali képeken a "régit" is megmutatjuk. Főleg persze szemből jelentős a változás
A szokásosnál rövidebb idő elteltével máris megújul a Chevrolet középkategóriás limuzinja. Az általunk
benzinesként és
dízelként is tesztelt Malibut az USA-ban egy éve sincs, hogy piacra dobták, de meg kell, hogy újuljon, mert a nálunk nem forgalmazott, nála is nagyobb Impala (köntöse) kedveltebb, tehát ahhoz lett igazítva hűtőmaszkjával, lökhárítójával, hátul változatlan formájú, de friss dizájnnal, LED-ekkel világító lámpájával is.
Bent a középkonzol alsó részén addig reszeltek, amíg hosszabb-kényelmesebb nem lett a könyöktámasz, s amíg a pohártartók mellé (például) telefontartó rekeszeknek is találtak helyet. Növeltek aztán a hátsó lábtéren is vagy 3 centit, méghozzá úgy, hogy az első ülések támláját kimélyítették, a hátsókét meg keskenyebbre vették...
Hátul szinte láthatatlan a facelift, de "másképp" világítanak a formára ugyanolyan lámpák. A tengerentúlon a motorokat is átfésülték, Európában e téren nem várható változás
Motorfronton "odaát" átprogramozták a 6 fokozatú automata váltót és stop-startot társítottak a 2,5 literes szívó 4 hengereshez, továbbá a 2,0 literes turbó már 259 lóerőt és 400 Nm-es nyomatékot tud. Új a futóműhangolás, módosított a kormány- és a fékrendszer is. Nálunk vélhetően marad minden a régiben, azaz van 2,4 literes szívó benzinmotor 167 lóerővel és automata váltóval, illetve 2,0 literes, 160 lovas dízel ugyancsak hatos manuális vagy automata erőátvitellel.
Bent a középkonzol alsó részét dolgozták át, illetve egy kis trükkel, a háttámlák módosításával nagyobb lábteret varázsoltak a második sorba
Az extralistát holttérfigyelő és ütközést megelőző modern sofőrsegéd rendszerek gazdagítják majd.
Szia!
Hát ez az … hogy a fejekben kéne rendet tenni. A harmadik koreai van a családban (a Malibu elődje, az Epica, de a másik kettő, a Nubira és a Kalos is megvan, használjuk napi szinten), és az égvilágon semmi baj nincs vele. Csak az emberek még mindig az Opel Kadett licencekből indulnak ki megítélés szempontjából, pedig már régóta nem az a szint, hanem jóval feljebb. Ezért nem lesz soha sikeres a Malibu. Hagyni kellett volna a Daewoo nevet, mert ez most olyan, mint amikor régen a Dacia-tulajdonosok Renault-emblémákat tettek az autóikra. :o(
Én Kaposváron láttam egy fehéret. Hát kár, hogy kocsival voltam különben jobban megnézem. Szép autó.
nagylajhar!
A Malibu majdnem 5 méter hosszú autó, tehát a Passat kategóriája. Az Octavia a Cruze-zal egy kategória, és abban van is 5 ajtós, bár meg kell hagyni, hogy a 4 ajtós mellett elég sete-sután néz ki. Ebben a felső-közép kategóriában is van pár 5 ajtós változat (Mondeo, Avensis, Mazda 6), de azok is inkább a 4 ajtósokra akarnak hasonlítani. Jobb ez így 4 ajtósan, szebben néz ki.
fonema!
Eddig én Pesten is csak egy darabot láttam, egy olyan bordót, ami a képeken van, nagyon szép kocsi, elég tekintélyt parancsoló méretű. Szerintem azért nem nagyon veszik, mert nálunk a Chevrolet-ről még mindenkinek az olcsó koreai Daewoo ugrik be, ami nem más mint az Opel olcsósított változata. Akkor is ez van a fejekben, ha ez már nem az, hanem egy amerikai kocsi. Igaz az amerikai sem menő nálunk. Ráadásul nem csak kategóriában Passat, hanem árban is. Így meg nem versenyképes.
Ez a frissített Malibu? Én még élőben a régiből sem láttam egyet sem pedig Miskolcon élek.
Ez már dögös! Viszont kár hogy ez is csak egy 4 ajtós értelmetlen, drága sedan, mindenki azt Octavia-t akarja legyűrni, de egy gyártó sem jött még rá az 5. ajtó titkára… Beszélhetünk akár Logan-ról, Fluence-ról, az éljövendő Escort-ról, vagy a fenti szekérről…