Színe kaki, gumija kínai: Passat CC tuning
Ki mondta, hogy a németeknek nincs humoruk?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hódít a matt fóliázás divatja, de rejtély, miért kell kakiba csomagolni egy ráadásul sportfutóműves és dízelmotoros Volkswagen Passat CC-t. A tajvani gumi is vicces.
Bent fémpedálok és barna betétek jelentik a tuningot. Az SKN-vezérléssel megbolondított 2,0 literes TDI motor úgy 210 lóerős és több mint 400 Nm-es nyomatékú, a futómű ültetett KW - már csak egy Koppány-kipufogó kéne, hogy tökéletes legyen a mű.
Ezeket a tunninggal kapcsolatos cikkeket hanyagolnotok kellene. Több írást is olvastam már tőletek ebben a témában, és mindegyikből süt az ellenszenv, és bizony a hozzá nem értés is.
Komolyan nem értem, miért erőltetitek…
Vannak ezzel e témával foglalkozó spéci oldalak. Akiket érdekel ez a dolog, majd azokat olvasgatják.
Csendben megjegyzem, hogy ennek az autónak, az ilyen minőségben történő le fóliázása igen komoly, és megbecsülendő munka.
Ez a cikk egy tipikus kisvárosi hírlap autós rovatának szerkesztője tollából származhat.
Ez az autó az igényes tuning kategóriából való. Nem mondom, hogy a legütősebb, de még nyugat-európai mércével is jónak számít. Magyarországon viszont egyértelműen az elitbe tartozna. A Nankang lehet, hogy valóban gyenge pont, de a kínai/kóreai gumik között messze a legjobb, és sok Német, Belga, Holland, Olasz tuning autókon megtalálható, főleg azért mert extrém méreteket is gyárt.
A kedves cikkíró. nekem nem a kaki jut az eszembe az autóról,hanem, hogy aki írta az egy marha okos laikus. Írjon inkább a Dáciákról.
Kedves Cikkíró!
Szerintem Te egy retardált majom vagy. Attól, hogy Neked nem tetszik, attól még sok embernek igen. Általában véve hülyeség a szubjektív véleményed az emberekre vetíteni.
Szerintem is rohadt jól néz ki! Hogy neki erről miért a kaki jut eszébe?
A felni tényleg elég gázul néz ki, de a fólia szerintem nagyon szép. Ja és én inkább aranybarnát írnék. 🙂
Félreértettem, azt hittem, a Koppány kipufogóhoz hasonlítod. A tuning az mindig vitatéma, mert kinek ez, kinek az tetszik. A Nankang gumit mondjuk akkor sem értem. Bár személyes tapasztalatom nincs róla, de nem sok jót hallottam róla. Úgy tudom, ezek az olcsó gumik esőben szoktak csúnyán elvérezni, nem is kicsit.
Igen, a KW-val nyilván semmi baj (volt szerencsém pár KW-s versenyautót vezetni, s a legjobb bennük a futómű volt meg a slick gumi), itt csupán az autó, a csomag egészére vonatkozott a negatív kritika. És ez csak az én véleményem, lehet és tessék is vitatni.
De, sajnos szeretem a csokit…
Igaza lehet, bár a sajtóanyag szerint azok sem gyáriak.
A Nankang gumi sem annyira rossz! Nagy előnye,hogy szinte mindenféle extrém méretben kapható. Az autó amúgy jól néz ki.
A Nankang gumi tényleg gáz, de nekem a többivel nincs bajom. Szerintem nem olyan ronda a barna szín, bár lehetett volna szebbet is találni. A KW futóművet pedig nem nevezném épp sufnituningnak, elég komoly tuningautókban is használják, ahol nem 200 lóerő, hanem annak akár többszöröse van. Mondhatnám, hogy versenysportban is használják, de ott nyilván nem azt, amit megkapunk a tuningwebáruházakban.
Vagy csak a cikk írója korlátolt és ha barna akkor már neki kaki.Biztos csokit sem eszik…
Tisztelt cikkíró. Taposólemez címen a lábpihentetőre gondol, meg a pedál szettre? Az sajnos gyári R-Line kiegészítő.