A Lamborghini Gallardo LP570-4 Squadra Corse a szeptemberi Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a 2003 óta gyártott modell eddigi legextrémebb változataként. Talán jövőre utódot kap, talán ez belőle a búcsúszéria. Alapja az a Super Trofeo versenyautó, amivel általában tehetős üzletemberek csatáznak a Blancpain márkakupában, s hogy a futamok között se unatkozzanak, év végétől a Squadra Corse majdnem-versenyautó utcai személygépjárművel szórakozhatnak
Az utastér csupa-csupa alcantara és karbon. Széria a versenyülés, de rendelhető kényelmesebb fotel is. A motor ugyanaz a V10-es (percenkénti 8000-es fordulaton) 570 lóerős, mint ami a versenyautóban szolgál. A váltó 6 fokozatú, kormányról kapcsolható szekvenciális, és állítólag gyorsabb, mint akármelyik profi pilóta. A sok-sok alumíniumnak és a nagyszilárdságú acélnak köszönhetően az 1340 kilós Squadra Corse (versenyistálló) 70 kilóval könnyebb a standard Gallardónál, összkerékhajtással és 2,35 kg/LE aránnyal 100-ra 3,4, 200-ra 10,4 mp alatt gyorsul, végsebessége 320 km/óra. A fék szériában karbon-kerámia, s ha a nyilván nem Blancpain-résztvevő kedves ügyfél úgy kívánja, oktatást is vásárolhat az autóhoz
Az LP 560-4-éhez képest ez a - természetesen szénszálas - hátsó szárny háromszoros leszorítóerőt termel. A szürkén túl sárga, fehér, piros karosszériaszín van még, de a 19 colos felnik mögül kandikáló féknyergek is lehetnek sárgák vagy feketék, nem csupán pirosak. Matt és fényes fekete dísz, magyarnak is nézhető olasz trikolór szintén akad, árról és darabszámról egyelőre nincs hír