310 lóerős autók fognak viaskodni a Golf-találkozón
Hétvégén Golf-találkozó, Golf premier és Golf verseny is lesz a Hungaroringen
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szombaton Golf találkozó Golf VII Variant és Golf VII GTI premierrel, a Golf Blue-e-Motion szereplésével, 310 lóerős Golf GTI-k versenyével, valamint temérdek egyéb programmal a Hungaroringen.
Miként arról már a nyáron hírt adtunk, e hét szombaton, szeptember 21-én rendezi a második hivatalos hazai Golf-találkozót a Volkswagen. A tavalyira, az elsőre 3956 Volkswagen és több mint kétezer Golf érkezett, idén pedig még több vendéget várnak a szervezők, természetesen jobbnál jobb programokkal, az első 2500 résztvevő számára tombolajeggyel és egészen exkluzív autókkal.
Hazánkban itt áll először közönség elé a körképünk szerint egészen jól árasított Golf VII Variant, valamint a Golf GTI, mármint a hetedik generációra épülő. A hangulat biztosan nem lesz lapos, a nap műsorvezetője ugyanis Kovács András Péter humorista lesz. Az autókedvelők számára vélhetően nagyobb szó, hogy a Hungaroringen másfél héttel frankfurti premierje után a Golf Blue-e-Motion is látható lesz. Az a villanyautó, ami kívülről-belülről Golf VII, motorja pedig 115 lóerős villany, hatótávja lítium-ion akkumulátoraival 190 kilométer, üzeme pedig természetesen teljesen emissziómentes.
310 lóerős Volkswagen Golf GTI-k versenyeznek a Hungaroringen
A Volkswagen Castrol Cup Poland 2013-2015 versenysorozatban három éven át 25 fiatal tehetség - köztük négy lány - mutatják meg mire képesek egy 310 lóerős Golf GTI versenyautó volánja mögött. Az öt országban (Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország és Ausztria) zajló, évi hétfordulós autóverseny szeptember 20-21. között látogat a Hungaroringre, ahol az idei Volkswagen Golf találkozó résztvevői szeptember 21-én élőben nézhetik a viadalt.
[kepallojobb=346378]A VW Castrol Cup Poland pontversenyét a Red Bull Ringen is győzni tudó Mateusz Lisowski vezeti[/kepallojobb] A Volkswagenes márkakupa az ausztriai Red Bull Ringről érkezik, tőlünk pedig a csapatok Tor Poznanba utaznak az idei végső megmérettetésre. A magyarországi versenyhétvége első napján két szabadedzésen és a nap végén egy 30 perces időmérőn vehet részt a közönség. Szeptember 21-én két 30 perces futamot tartanak, az elsőt 11 órakor, a másodikat 15:30-kor.
A Volkswagen Golf GTI versenyautókat négyhengeres 2.0 TSI 310 lóerős motor hajtja (260 LE + 50 LE a Push-to-Pass rendszernek köszönhetően, utóbbi gombnyomásra 50 LE többletet ad 10 másodpercen keresztül, amelyet pályától függően akár többször is használhatnak a versenyzők). Az autók DSG-váltóját a kormányról vezérlik a pilóták, a fékezésérl AP Racing 6 dugattyús első fékek, 362 milliméter átmérőjű féktárcsák, a pályán maradásról Drexler részlegesen önzáró differenciálmű, a tapadásról 8,5 x 18 hüvelyk méretű ATS felnik, 240/640 R18 méretű Hankook slick és esőgumik, Bilstein sportfutómű, Eibach rugók és stabilizátorok, a biztonságról OMP versenyülés és Wiechers bukókeret (FIA és DSMB minősítéssel) gondoskodnak.
[kepallojobb=346378]A VW Castrol Cup Poland pontversenyét a Red Bull Ringen is győzni tudó Mateusz Lisowski vezeti[/kepallojobb] A Volkswagenes márkakupa az ausztriai Red Bull Ringről érkezik, tőlünk pedig a csapatok Tor Poznanba utaznak az idei végső megmérettetésre. A magyarországi versenyhétvége első napján két szabadedzésen és a nap végén egy 30 perces időmérőn vehet részt a közönség. Szeptember 21-én két 30 perces futamot tartanak, az elsőt 11 órakor, a másodikat 15:30-kor.
A Volkswagen Golf GTI versenyautókat négyhengeres 2.0 TSI 310 lóerős motor hajtja (260 LE + 50 LE a Push-to-Pass rendszernek köszönhetően, utóbbi gombnyomásra 50 LE többletet ad 10 másodpercen keresztül, amelyet pályától függően akár többször is használhatnak a versenyzők). Az autók DSG-váltóját a kormányról vezérlik a pilóták, a fékezésérl AP Racing 6 dugattyús első fékek, 362 milliméter átmérőjű féktárcsák, a pályán maradásról Drexler részlegesen önzáró differenciálmű, a tapadásról 8,5 x 18 hüvelyk méretű ATS felnik, 240/640 R18 méretű Hankook slick és esőgumik, Bilstein sportfutómű, Eibach rugók és stabilizátorok, a biztonságról OMP versenyülés és Wiechers bukókeret (FIA és DSMB minősítéssel) gondoskodnak.
Az elektromos Golf a Volkswagen "Elektromos mobilitási flottakísérlet" projektje keretében érkezik Magyarországra. E program elsődleges célja a megújuló energiaforrások következetes kihasználása elektromos hajtású gépjárművek üzemeltetése révén. 2011-ben összesen nyolcvan Golf Blue-e-Motion kezdte meg tesztüzemét Berlinben, Hannoverben és Wolfsburgban, majd 2012-ben elindult a nemzetközi flotta is, így Németország után, Ausztriában, Belgiumban és Franciaországban magánszemélyek és flottaügyfelek tesztelték a Golf Blue-e-Motion modelleket. A hazai Golf-találkozón a Golf Blue-e-Motion modell az "Elektromos mobilitás" boxban lesz látható, ahol a kiállított villanyautó mellett helyet kap a Volkswagen népszerű Slotting (azaz elektromos versenyautó) játékpályája is.
A távirányítós autók mellett temérdek egyéb is vár a gyerekekre, csak vázlatosan és nyilván a teljesség igénye nélkül mesesarok, bábszínház, arcfestés, KRESZ-oktatás mini villanyautókkal. És jó hír az anyukáknak, hogy ők sem fognak unatkozni: sminkelés, kézápolás, termékpróbák sora egyaránt lesz. További részletek a www.golftalalkozo.hu oldalon, nyitás 10, zárás 19 órakor, a belépő pedig jelképes 200 Ft, kevesebb mint fél liter benzin ára.