Kombi Audi 680 lóerővel
Felpiszkálta az Audi RS6 Avantot az O.CT
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Miért vesz az ember Audi RS6 kombit? Az 560 lóerős teljesítmény, a nagy puttony és az összkerékhajtás miatt. De van, akinek nem elég ennyi. Az ő gondjukat a német O.CT Tuning megoldása is gyógyíthatja.
Remek vitatéma volt olvasóink számára az ABT Audi RS6-osa, hogy vajon van-e értelme a gyárilag 560 lóerős és 700 Nm-es nyomatékot adó gyári Audi RS6 Avantot piszkálni, mikor már az sem egy gyenge autó, sőt a győri, dupla turbós V8-as tiszteletreméltó erőt képvisel benne. Az ABT után újabb cég jelentkezett, amely szerint van. Az O.CT mérnökeinek módosításával a V8-as blokk 670 lóerős teljesítményre és 880 newtonméteres csúcsnyomatékra képes. Egy igényes sportkipufogó-rendszerrel ez a teljesítmény pedig akár a 680 lóerőt is elérheti. Ehhez a dupla turbós erőforrás vezérlését is átírták.
Amíg a gyári modell nulláról száz kilométer/órás sebességre 3,9 másodperc alatt gyorsul fel, az átalakítás után ezt a sprintet mintegy 3,4 másodperc alatt is képes teljesíteni a kocsi - állítja az O.CT Tuning közleménye. Ezzel egy Ferrarit simán lemos a pályáról a négykarikás prémiumkombi, s ugyanazt tudja, mint a teljesítményben még egy kicsit ütősebb ABT Audi RS6 Avant.
És hány lóerőtől életveszélyes egy autó? Vagy hány millió felett újgazdag?
Mert én már láttam Trabantot is, ami gyalogost gázolt, sőt traktort is. (Mindegyikből “röhögve” szállt ki a vezető.)
Mindenki járjon gyalog, ugye?
Ezeket azért gyártják, hogy az idióta újgazdagok tudjanak mivel feltekeredni a fára, tudjanak mivel gyalogost gázolni, vagy másoknak súlyos vagy halálos balesetet okozni, miközben ők röhögve szállnak ki ezekből a dögökből.
Ilyen esetekben a gyárat is felelősségre kéne vonni, hogy ugyanmár, miért is adtál egy majomnak egy ilyen autót, csak mert pénz az úr. Felelőtlenség!
Mégsem sikerült mindenhol javítani: “…a tízhengeres blokk 670 lóerős teljesítményre…”
Nagyon jól néz ki és el is fogadnám, de attól még értelmetlen. 🙂
Élvezet sem sok van benne, mert annyira gyors, hogy a legtöbb autónak esélye sincs vele szemben, hasonlókkal összefutni meg felér egy lottó ötössel, legalább is nálunk.
A tudását pedig szinte egyik tulaj sem tudja kiautózni még versenypályán sem, a közutakon meg főleg.
Igen, valóban és kettős turbós. Elnézést kérünk a pontatlanságért!
A “győri négyliteres V10-es” helytelen mivel az erőforrás V8-as.