Persze, hogy hibrid lesz az új Nissan GT-R
A Nissan GT-R is elektromos mankót kap
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Korunk szuperautói egyre-másra gazdagodnak némi villanymotoros kiegészítéssel, így lesz ez a Nissan GT-R esetében is. De majd csak pár év múlva.
Hivatalos forrásból tudni, hogy a következő Nissan GT-R hibrid lesz. Az oly’ divatos és egyben kényszerű lépésről Andy Palmer marketingigazgató beszélt egy interjúban a brit Autocar magazinnak, s elmondta, hogy „valamilyen formában” biztosan kap villanymotoros segítséget a tanulmányként vélhetően 2015-ben bemutatkozó, ám a piacra csak 2017-ben várható újdonság.
A legfrissebb, aktuális GT-R csupán egy szerény 3,8 literes, 6 hengeres biturbó motorral bír, ami 550 lóerős, és összkerekesen 2,7 mp alatt katapultál 100 km/órás tempóra. A váltó 6 fokozatú dupla kuplungos, a végsebesség 315 km/óra. A sosem elégedett japánok mindenesetre hamarost leleplezik a GT-R Nismót, és az még izmosabb és még fürgébb lesz módosított rajtautomatikával, tökéletesített aerodinamikával és tömegcsökkentéssel, illetve hát a Williams mérnökeinek szakértelmét is igénybe véve.
Júj de jó gép lesz ismét!!!! Ferrari ölő!!! Simán jobban kéne mint 1 ferrari ha már sport autóról van szó.
OFF: ha már van „Autósvilág hírei” szó eshetne a fiskerről is. Kínai lesz/lett az új tulaj, és majd jön valamikor (talán jövőre) Corvette-motoros Fisker.
[url]http://www.autoblog.com/2013/10/18/fisker-loan-likely-won-by-hong-kong-tycoon/[/url]
[url]http://www.autoblog.com/2013/10/21/bob-lutz-vl-automotive-destino-2014/[/url]
De észre vettem, sőt az ellenkezőjét sosem állítottam.
„az Audi sehol sincs hibrid technikában a Toyotához képest a sorozatgyártású autók esetében.”
Én elkülönítem a nem tud, és a nem akar kifejezéseket. 89′-ben a DUO-ból nem lett széria, mert nem volt rá igény, ’91-ben a 100 DUO II szintén, ’97-ben meg az A4 DUO-ból kellett kb. 100 darab. Amíg a piac inkább a büdös zajos koromdízeleket részesíti előnyben, sz*rnak bele mindenbe. Olyan ez, minthogy az RS4-ből kiírtották a manuális váltót, mondván minek, a vevők többsége (de mindenki) DSG-vel vette eddig is. Vagy a kis turbós motorok is gyönyörűen tükrözik a kis vásárlói rétegek totális pofánsz*rását. Na de ez már messze túl van a témán. 🙂
Ha nem vetted volna észre itt nem egyedi verseny autókról, hanem utcai sportkocsikról van szó.
Egyébként az sosem elítélendő, ha valaki tudja, hogy mikor kihez kell fordulni segítségért. Ezt sokan megszívlelhetnék.
Mellesleg az Audi sehol sincs hibrid technikában a Toyotához képest a sorozatgyártású autók esetében.
Az angolok is nagyon a csúcson vannak a hétköznapi autók terén. 🙂
„Többiek” alatt kiket értesz? Williams vagy Lotus? [Vagy teljesen másra gondoltál, mondjuk az Audira amelyik a FIA WEC-en vezeti a pontversenyt LMP1-es (hibrid) kategóriában a Toyota előtt? ;)]
Így könnyű a Nissan-nak hogy az angolokkal elvégezteti a „piszkos” munkát, de még 1 Le Mans-i 24 órást nem mutattak fel, pedig mindig rivalizálni szerettek volna pl. a Porsche-vel, csak hát akkor még nem volt meg az angol barátság. Mind1, majd a hibrid változat is biztos egy angol copy lesz LaFerrari, P1 és 918 mintára (az Emerg-E is onnan jön…).
Na peace 🙂
Hát örülnének a többiek, ha úgy tudnának mint a japánok. 🙂
Igen, jön a Nismo változat.
„illetve hát a [b]Williams mérnökeinek szakértelmét is igénybe véve[/b].” Erre mondja majd a sok fanatikus hogy mennyire tudnak a japók :D. Olyan ez mint az Infiniti Emerg-E. Kb. egy csavar sincs benne ami japán lenne.