Versenypályára küldi legkisebb kupéját a BMW
A Nürburgringen is feladatot kap a BMW M235i Racing
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A hamarosan Magyarországra is megérkező kettes sorozat legerősebb változatát jelentették be a BMW-nél. A kis kupé versenyváltozata amatőr és fél professzionális pilótákkal a volánnál jövőre kezdi meg hódító karrierjét.
Az új kettes sorozat motorsport kiadása, a BMW M235i Racing a VLN tartóssági versenyeken is indul, olyan ellenfelekkel száll szembe, mint az Audi, a Porsche és a Toyota versenyautói. A BMW sportrészlege a kocsit kiszélesítette, a nyomtáv 8,9 centivel bővült. A motorfedél alatt dolgozó háromliteres hathengeres turbómotor a gyári 322 lóerőről 333 lovasra izmosodott, úgy hogy a kocsit emellett teljes FIA bukókerettel, verseny-benzintankkal és részlegesen önzáró hátsó differenciállal szerelték fel. A felárért közúti kocsikat is gazdagító M Performance kiegészítők közül első és hátsó szpojlereket, diffúzort és karbon tükröket kap a kocsi. Ezeken kívül mással nem kellett foglalkozni, a vérbő kis bömös alapból brutális.
Az M235i Racing a BMW M3 GT4 gyári versenyautót váltja. Már hivatalos ára is van, 59 500 euróért (17,85 millió forint) vesztegetik. A Zöld pokolban, a 24 órás viadalon bemutatkozó versenyautót Németországon kívül várhatóan a BMW Sports Trophy versenysorozatba is benevezik. Hogy az amatőr versenyzők is biztonságosan próbálják ki vezetői tudásukat, az M235i Racing ABS-szel, kipörgésgátlóval és elektronikus menetstabilizátorral óvja a benne ülőket.
Nekem is kb ennyi tetszett belőle, de ha szebb lenne is túl kicsinek tartanám. Olyan csajos feelingje van, hiába pakolnak bele sok lovat. Valahogy nem…
Nézegettem a képeket az új 2-esről. Szerintem hátulról valami iszonyat borzalmas, még az 1 coupénál is csúnyább. Az eleje viszont az E46 óta a legszebb BMW orr.