Gumifüsttel, vagy anélkül? Burnout automata a Mustangban
Az új Mustangnak a kerékkipörgése sem lesz a régi, az is szabályozott
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már láttuk képeken, ismerjük a főbb adatait, de még tartogat pár újdonságot a legfrissebb, elsőként Európában is kapható Mustang-generáció.
Az elektronikus rendszer pontos működése egyelőre még csak találgatások tárgya, de feltehetőleg a következőkkel kínál majd gumifüstölési lehetőséget a vezetni alig tudóknak is: gombnyomásra megfékezi a két első kereket, kikapcsolja a kipörgésgátlót, majd megfelelő fordulaton kapcsolja az egyest és kipörgeti a két hajtott, hátsó kereket. Működése hasonlatos a drága sportos autókba épített rajtautomatikákhoz, de célja nem a másodperchajhászás, hanem a látvány fokozása. Rendes gumifüstöt ígérnek a fejlesztők, és a kevésbé gyakorlott sofőröknek adnának így segédletet a huszáros elinduláshoz. Látatlanban nem mondanánk semmit a rendszerre, mindenesetre jó vevőcsalogatónak tűnik. A keményvonalas izomautósok temetik a hagyományos vezetési élményt, de nekik is terem majd még babér: a rendszer kiiktatásával kézzel-lábbal, a szokásos módon is elérhetik a kívánt hatást, mint ahogy azt Steve McQueen-től láttuk a legendás Bullitt egyik jelentében.
Így van, és még gyerekbiztos burnout program is lesz mostantól mindenen:D Besírok…
Ahelyett, hogy szigorítanák az erős gépek tehetségtelen kezekbe jutását külön rutin vizsgával, vagy bármivel.. inkább ilyen szart raknak bele, hogy a leghülyébb is elhiggye magáról mekkora ász:D
Hát kb. én is így fogok reagálni! 🙂 Tiszta vicc! A nagy ikonból csináltak egy tömeg gyártott játékautót! Remélem jó drága lesz és nem sokan tudják meg venni, aki meg meg tudja, az inkább az eredeti USA gépet vegye V8 -cal! A végén még a nagy F650-ből is lesz egy EU változat, ami akkora lesz mint egy platós Merci vagy Fiat.
Izomból fogom kiröhögni ha egyszer meglátok egy ilyet:D