VW Golf: nem kell R betű a 300 lóerőhöz
Tuning: Volkswagen Golf VII GTI BBM Motorsport
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Csak egy tipp, de ilyen cikkeknél le lehetne írni, hogy pontosan miket módosítottak. Elég jól hangzik százalékos arányban ez a növekedés, másik oldalon meg ott van, hogy 2.0 turbót húztak fel 300 lóerőre. Ha innen nézem szép, ha onnan akkor nevetséges. Inkább érdekelnének a módosítások ,pedig nem vagyok Golf párti:)
Ne menjünk bele a részletekbe, mert abból nem sok jó sülne ki a VW javára.
Olvass bele a TSI motoros többet futott VW autók vevőelégedettségi leírásába. Már belinkeltem egy párszor neked is.
Szinte szánalmas, hogy alig van olyan tulaj akinek ne lett volna valamilyen problémája a motorral.
Na mi van a találkozóval?
Annyira biztosan nem rizikós, mint a Toyota fékpedáljainak beragadására adott garancia. :-DDD Mennyivel volt baj? 20 millióval?
Mennyi garancia jár egy ilyen autóra?
Biztos nem sok, az pedig igen csak rizikós visszatekintve a Golf turbó motorjainak megbízhatóságára. 🙂