Akkora a válság, hogy már minden badarságot elhihetünk
Válságautó a SportVerdában: tízszeres árúnak is eladható a válságautó
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ma az új autó a legtöbb ember számára nem realitás. Ezt mutatja a SportVerda átverése is, amelyben exkluzív modellként pózol egy válságautó.
Pedig a laikusok számára nem is volt üvöltően olcsó hatású. Mutatja ezt a SportVerda, illetve Tordai István átverése, amely az autót a laikus hölgyek számára drága luxusautóként aposztrofálja. Jól látszik, hogy az átlagnak már az új autó - legyen az bármilyen - exkluzívnak számít, annak valós értéke azonban kevéssé látott. Olcsó, filléres lenne a hárommilliós Fiat Linea? A legtöbb embernek sajnos nem az, nem ez a magyar realitás. A magyar átlagember napjainkban jobb és rosszabb használt autókat vásárol - külföldről, vagy belföldről. Így aztán az új válságautó utastere is exkluzívnak tűnhet, pláne, ha a sajátos humoráról ismert műsorvezető úgy vezeti fel.
Chrystal nail vagy Diamond nail??? Kérem a válaszokat, (gugli segítsége nélkül) így élből!!! Nem ők buták inkább a cikk írójának van igaza.
A butaság határtalan 🙂
Ezért nem szerepel kozmetikumokat bemutató műsorokban…
Te pont ilyen hülye vagy, amikor szemfestéket kell venni.
Ezt a részt pont láttam. Két ilyen buta nőt…. 😀 Őket se az eszükért szeretik 😀