LMP1 prototípus kategóriás, tehát hengerszámban nincs kikötés - a Porsche hibridjében a négyhengeres, kétliteres, közvetlen benzinbefecskendezéses turbós motor mellett két energiarekuperációt is használó villanymotor is része lesz a hajtásnak. A hagyományos robbanómotor a hátsó kerekeket fogja tekerni
A Forma-1-ből ismert Mark Webber által tesztelt Porsche 919 hibrid az áprilisi Silverstone-i hatóráson fog versenykörülmények között debütálni. Feltehetőleg azért lesz V4-es lerendezésű, hogy megfelelő súlyelosztás mellet tudják beépíteni a hibridrendszert, persze időközben még változhat a felépítés
A 919 neve utal a hetvenes évekbeli, nagy hengerszögű tizenkét hengeres motorjával, Gulf versenyszíneivel mára legendás Porsche 917-re és a cég alig pár hónapja gyártott középmotoros plug-in hibridjére, a 918-asra is. A Porsche 919 részletei még nem teljesen ismertek, de a németek nagy visszatérésüket tervezgetik