Amerikai vizsgálat indult a hibrid Camry ellen
NHTSA vizsgálat a Toyota Camry ellen
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Toyota legnépszerűbb tengerentúli modelljére még nem hirdettek visszahívást, de nagy lehet a gond. Amerikai vásárlók panaszai alapján vizsgálódik a helyi közlekedési hatóság.
Ha az USA autósai szerint valami hibás, akkor azt az NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), az USA hivatalos közlekedési hatósága nyomban ki is vizsgálja. A tengerentúlon ráadásul a fékproblémákra és az egyéb okokból elszabaduló autókra - érthetően - nagyon háklisak a polgárok. A probléma 59 esetben fordult eddig elő, ezekből kettőnél balesetet is okozott a Camry fékhatásának csökkenése. A 2007-es és 2008-as hibrid Camryk tulajdonosai arra lettek figyelmesek, hogy alkalmanként elmegy a fékrásegítés, bár az autó fékezhető marad, de a megszokotthoz képest jóval nagyobb pedálerőt igényel a megállás. Kár rögtön felhorkanni, hogy persze, az amerikaiak nem tudnak vezetni, mert bárkinek kellemetlen lenne, ha így megviccelné az autója. A hiba minden bejelentőnél többször is előfordult, az esetek országúti és városi forgalomban is gondot okoztak a sofőröknek. A szóban forgó régebbi Camryn alaptartozék a vészfékasszisztens, ami hirtelen fékezést észlelve, azonnali teljes fékerővel segít a baleseti kockázatot csökkenteni.
A Toyota természetesen együttműködik a hatósággal, és szükség esetén visszahívást is elrendel az érintett modellre, mint ahogy azt megtette korábban a fékhibás Lexusok és Priusok esetében is. A vizsgálat még folyik, mert egymásnak ellentmondanak a műszerfali figyelmeztető-jelzésre vonatkozó információk. Ha a balesetet szenvedett autókban működött a figyelmeztetés, sofőrhiba valószínűsíthető. Érdekes, hogy a hibajelentések száma folyamatosan nő, ami lehet egy esetleges anyagfáradásos problémára, de az egyszerű tömeghisztériára utaló jel is.
Volt róla cikk.Sőt az akkor még új 1.4 Tsi motorvezérműlánc szakadásról is.Csak ezeket nem árulják Amerikában nem is kapott akkora felhajtást.
242000 km. és semmi hiba nem volt .Ez a Toyota Corolla Verso 1,6-os.
Számomra az a legbosszantóbb az ilyesmiben(márkától függetlenül),hogy olyan hibákkal kerülnek piacra autók,amik baleset és életveszélyesek!!Itt is két balesetet is említ a cikk,hogy fordulhat elő ilyen,amikor elméletileg több millió km-t tesztelnek,amit aztán a szalonban rendesen megfizettetnek velünk és most mindegy,hogy audi,vw,bmw,renault, nissan,vagy stb…
Egyetértek valóban egyoldalúan informál az európai autósmédia.
Édesanyám Polo-ja pl….
24K km, 6 év
Éjjel garázsban szétnyílt a kuplung munkahenger, olaj kifojt a földre, kuplungpedál beesett..
26K volt a szerviz, szerelő nem csodálkozott, indoklása: “Mert ez műanyag…”
Te vagy itt a fasza gyerek-bár szerintem egy kancsó:D
Ne okoskodj már,lásd be,nem megy neked,csak trollkodni tudsz.
Azt elhiszem, pedig még kategóriában dicsérik is. Azt is aláírom, hogy nem tartós egy új autó sem, se német, se egyik sem. Nem kell bele többet látni pár autóból az út szélén. Sokból sok rossz, így sokat látod, ez van.
Lehet ezt vitatni, poénkodni jót a témán. Pont az a durva a dologban, hogy kimondottan az újabb, fiatalabb modellekkel van a legtöbb probléma. Saját tapasztalat, amit már máskor is megírtam Crafter esetében. Igaz ez teherautó. Napi használatban megy átlag 150-200 km-t, konkrétan mindennap. Nagyon ritka az a nap, hogy ne legyen valami hibajelzés a műszerfalán. Az utóbbi két évben olyan 1,5 Millió Ft javítás ment rá. Sajnos ez van.
Ez aztán statisztika, remélem főiskolán tanultad:D Elmondanád hol van az az út, ahol pontosan 1/3 arányban járnak német, más európai, és keleti autók, valamint életkorban és futott kilométerben is hozzávetőleg azonosak? Mert ebben az esetben akár valóságot megközelítő következtetést is levonhatnál, addig is jó nézelődést.
Sajnos a VW valóban nagyon sokat romlott minőségileg. Én az utóbbi időben direkt figyelem az utakon megállt, lerobbant márkákat. Elsöprő többséggel a “germán istenmárka” modelljei állnak nyitott motortérrel, fejüket csóváló tulajokkal. Aki nem hiszi, próbálja ki.
Fosvágenéknél más a módi, ott inkább elsunnyogják a hibákat és utána még verik a mellüket hogy lám-lám máshol milyen sok a visszahívás. Igen, máshol a visszahívás több, náluk meg a hiba sok. 🙂
Igen, volt arról is. Imádom, hogy valahány Toyota isten visszahívás van, úgy viselkedtek, mintha anyátokat kurvázták volna le. Nyugi srácok, ez csak egy autó, nem a mama, nem a csajotok és nem is ti magatok. :-DDD Egy szar autó csak, ne azonosuljatok vele, mert skizofrénnek fogtok látszani.
Egy kérdés: ha a VW szar, akkor a Toyota jobb, vagy a te fejedben ez hogy áll össze? Vagy ha a Toyota szar, akkor a VW is az kell legyen?
Igen, volt arról is. Imádom, hogy valahány Toyota isten visszahívás van, úgy viselkedtek, mintha anyátokat kurvázták volna le. Nyugi srácok, ez csak egy autó, nem a mama, nem a csajotok és nem is ti magatok. :-DDD Egy szar autó csak, ne azonosuljatok vele, mert skizofrénnek fogtok látszani.
Egy kérdés: ha a VW szar, akkor a Toyota jobb, vagy a te fejedben ez hogy áll össze? Vagy ha a Toyota szar, akkor a VW is az kell legyen? Mechanikus az agyad?
Neked már rég nincs féked. Megszoktad, az egyébként is a gyávák fegyvere. :-DDDD
Lehet elsiklottam felette,de a vw dsg visszahívásról volt cikk?Az több,mint 2,5 millió,bár a tv-ben nem hírérték,ez tuti az lesz,meg minden egyéb ami a Toyotánál visszahívással jár.érdekes,hogy a japánok-és a tulajok nem tekintik cikinek-csak a média.
Ezt a fékmizériát a Toyota már sosem mossa le magáról.
Az viszont érdekes, hogy ez eladási számokon ez nem igazán látszik.
Nekem szerencsére nincsenek ilyen problémáim, pedig küldöm rendesen. 🙂