Megújult a Használtautó.hu

Szolid ráncfelvarrást kapott a Használtautó.hu

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jó modell rendszerint csak óvatos frissítést kap, ezért hazánk legnépszerűbb autóhirdetési oldala, a Használtautó.hu is csak visszafogottan újult meg.

Közel 15 éve elérhető, szinte a kezdetektől hazánk legnépszerűbb, s meghatározó (magánszemélyeknek továbbra is ingyenes) autóhirdetési oldala a Használtautó.hu[/url]. A hazai autós weboldalak köréből a legtöbb, (naponta átlagosan 200 ezer) embert elérő szájt e héttől visszafogottan frissített dizájnnal várja látogatóit, s szolgálja ki az autót vásárolni, illetve eladni szándékozókat, valamint az autók iránt csupán érdeklődőket.
Hirdetés

Miként az a ráncfelvarrásoknál szokásos, elsősorban a megjelenés változott. A mind nagyobb képernyőfelbontásokat követve valamivel szélesebb, átláthatóbb lett az oldal. Van persze technikai újítás is, ilyen például, hogy a találati listán a jobb és gyorsabb áttekinthetőség érdekében immár a „Futott km” adat is megjelenik.
De ne menjünk még annyira előre, említést érdemel a kissé átdolgozott menü, hogy a „Bővített kereső” helyét a „További keresési feltételek” felirat vette át. Ott a korábbi 3 helyett már 5 keresett vagy kizárt márka, illetve modell, azon belül típus adható meg, s a keresési feltételek sorrendje is változott a jobb áttekinthetőség érdekében. Immár egyszerre több karosszériakivitel is kereshető, így a felhasználók a korábbiaknál egyszerűbben, kevesebb kereséssel találhatják meg a számukra megfelelő autókat.
A címlapi kiemelt hirdetéseknél immár megjelennek a keretes, illetve akciós ár kiemelések is, s a megkülönböztetett hirdetések mostantól külön összesítő listán is böngészhetők. Minimálisan az adatlapok szerkezete is átalakult. Ahol elérhető, ott az autók mellett gyári műszaki adataik, illetve az Autónavigátor.hu, a Használtautó.hu autós magazinjának értékelései, tesztjei is megjelennek. A hirdetők telefonszámai immár csak kattintás után lehet látni, az e-mail címek pedig csakis hitelesítő kód beírását követően jelennek meg.
Javítja az áttekinthetőséget, hogy a felszereltségek immár nem szöveges listában, hanem pontokba szedve (Beltér, Kültér, Műszaki, Multimedia/Navigáció bontásban) két hasábban sorakoznak. A továbbra is a lakóhelyünk és a látott autó távolságát is mutató, az alapján is kereshető találati listás nézetet javítva már ott sem a korábbi fix felszereltségi indikátorok, illetve szöveges felsorolások, hanem a hirdetésekben megadott fontosabb extrák címkeként láthatók.
Mivel az egyébként jórészt a felhasználók által, az elégedettségi felmérésekben javasolt és kért változások nem ordítóak, a kevésbé rutinos felhasználóknak talán fel sem tűnik, hogy áttekinthetőbb, praktikusabb, gyorsabban és könnyebben használható lett az oldal, az igazi Használtautó-függők viszont vélhetően már észre is vették az újításokat, melyek által a Használtautó.hu továbbra is az autóvásárlók és -eladók, valamint az autók iránt érdeklődők leghasznosabb partnere kíván lenni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 13:06
    Permalink

    .. ja és még annyit, hogy nekem attól szokott “forrni az agyvizem”, hogy ha az egeret mozgatom a képek fölött, mindig kidobja az “Írd be az irányítószámod!” ablakot :)) Nem akarom beírni 🙂
    Az irányítószámot máshol kellene bekérni, írja be, aki akarja, de tényleg idegesítő, hogy ha végighúzom az egeret a képernyőn, minden hírdetésnél ugrik az ablak.

  • 2017.10.29. at 13:06
    Permalink

    Milan!

    A C5-ből az első és a második generációs is 5 ajtós volt, csak a jelenlegi 3. generációs klasszikus négyajtós. Egyébként több alsó közép kategóriás autóból van 4 és 5 ajtós is, amik első ránézésre alig különböztethetők meg, pl.: Ford Mondeo, Toyota Avensis (korábbi), Opes Vectra, Opel Insignia, Mazda 6 (korábbi).

    A legjobb kérdés, hogy minek nevezzük a Skoda Superb TwinDoor-ral szerelt változatát. Ez ha akarom, akkor 5 ajtós, ha akarom, akkor meg 4 ajtós :))))
    (egyébként ez egy apróság, de az utóbbi idők innovációi közül nekem talán a Skoda ezen megoldása tetszik a legjobban)

  • 2017.10.29. at 13:06
    Permalink

    Egy észrevétel / kérdés:
    Nemrég hidettem benzin-gáz üzemű gépkocsimat, és belefutottam egy dilemmába: amikor a kategóriát rendesen állítottam be, akkor a benzines ajánlatok között nem listázta az autót – pedig ugye gyárilag benzines – így rengeteg érdeklődőtől estem el, ugyanis az emberek ritkán keresnek tipikusan összvéreket. Miután – szabályellenesen – átraktam a benzines kategóriába, rögtön megugrott a látogatottság a statisztika szerint! A hirdetés címében szándékosan feltűntettem, hogy benzin-gáz üzemű, tehát félreértésről nem lehetett szó. Kérdésem, hogy miért nem hozza a kereső, mintegy alkategóriaként a “hibrideket” is?

  • 2017.10.29. at 13:06
    Permalink

    Kedves Potter!

    A megoldhatóság kapcsán programozóink fognak tudni választ adni. Én mindenesetre felvetem a köszönettel vett észrevételt!

    Üdv,
    Katona Mátyás

  • 2017.10.29. at 13:07
    Permalink

    Kedves Milán!

    Köszönjük az észrevételeket. Az elsőre alapvetően az a válasz, hogy viszonylag kevés ember keres teljesítmény alapján, ezért szerepel csupán a bővített keresőben a lehetőség.

    A második pedig gyakorlatilag szinonima, de a lépcsős hátú például nem feltétlenül szedán. Például egy Citroen C5 ötajtósa a csomagtérajtó formája miatt akár lépcsős hátúnak is nevezhető, mégsem szedán. És akkor még a limuzinról nem is beszéltünk, ezek azért alapvetően azonos jelentéssel szoktak bírni.

  • 2017.10.29. at 13:07
    Permalink

    Tényleg sokkal jobban áttekinthető most az oldal. Jó, hogy az extrákat csoportosították és felsorolásszerűen könnyebb megkeresni, amit szeretne az ember. Korábban mindig bogarásznom kellett, hogy van-e GPS az adott kocsiban, most meg hamar megtalálom.

    Milan!
    Én is gondoltam rá, hogy megírom, hogy mit tennék ki a főoldalra. Megírtad te is. Csak az a gond ezzel, hogy ahányan vagyunk, annyian mást tennénk ki. És valamilyen döntést kell hozni, hogy mi lesz a főoldalon, és mi a bővített keresőben. Korábban pl. mindig be kellett mennem a bővített keresőbe, ha az adott típusú egyterűek közül csak a 7 személyeseket akartam látni, most ez kikerült a főoldalra.
    Neked a teljesítmény adatok beállítása kellene a főoldalra, egy harmadik személynek pedig valami teljesen más dolog. Az kicsit engem is zavar, hogy az automata váltót be lehet kattintani a főoldalon, de én mindig pont a manuális váltós autókat keresem, így be kell mennem a bővített keresőbe. Szóval ha egy 7 személyes egyterűt akarok manuális váltoval, akkor hiába van kinn a szállítható személyek száma, mert a manuális váltó miatt be kell mennem a részletesbe.

    Szóval szerintem javasoljuk, hogy a következő verzióban (1-2 év múlva) a főoldalt lehessen egyénileg személyre szabni 🙂

    Ja és ha már a “sirámok” :). Kiválasztom, hogy Citroen, ez még rendben. A modellnél, hogy C4 Picasso, de ott van alatta a C4 Grand Picasso is. Szóval ha a Grandot akarom, akkor a sima Picassot ki tudom szűrni. Ha viszont a sima Picassot akarom csak azt nem tudom megoldani, mert a listában szerepelnek a Grand Picassok is. Itt tudok úgy trükközni, hogy beállítom az 5 személyt. A Renaultnál azonban a Scenic vs. Grand Scenic esetében már ez sem jó, mert a Grand Scenicből van 5 és 7 személyes is. Ezek nem lehetnének külön típusok (és az Espace, Modus esetében is lehetne külön típus a Grand).

    Amúgy szebb, jobb, frissebb az oldal. Grat!!

  • 2017.10.29. at 13:07
    Permalink

    Kedves Mátyás!
    Azt írta, hogy a mobilos oldalt is frissítik a jövőben, ehhez lenne egy javaslatom. Nekem a problémám az, hogy a mobil oldalon nem tudom elolvasni a kommenteket, mindig vissza kell állítanom a klasszikus nézetet. Megoldható lenne, hogy ezt a frissítésnél orvosolják?
    Válaszát köszönöm! 🙂

  • 2017.10.29. at 13:07
    Permalink

    Való igaz, hogy ha bepötyögöm a droidos Chrome-ba a címet, akkor szépen átirányít a mobilos oldalra! Viszont Feedly-t használok hírolvasónak és az meg a normál oldalt nyitja meg… Ezennel vissza is szívtam a korábbi hozzászólásomat 🙂

Vélemény, hozzászólás?