Túlsúlyos az új Mustang?
Az előző generációhoz képest nőhet az új Mustang súlya
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Steeda, a Ford egyik legnagyobb motorsport beszállítója kotyogta ki, hogy a hatodik Mustang nem könnyebb, sőt nehezebb a korábbinál.
A Mustang rajongói, bár a gyári kommüniké szerint korábban még ragaszkodtak a hátsó merev tengelyhez, a legújabb generáció hozta független felfüggesztésnek mégis örültek. A hatodik generáció szakít az amerikai pony car ötven éves hagyományával és a 2014-től gyártott modell már többlengőkaros, oldalanként független felfüggesztéssel készül. Ennek a pozitív hozadéka dinamikai oldalról a korábbinál sokkal potensebb, sportautósabb viselkedés. Az öles vasak helyett a komplikáltabb, de kifinomultabb hátsó futómű még tömegcsökkenést is hozhatna azon túl, hogy a rugózatlan tömeget is mérsékli.
Ígéretes az új Mustang motorkínálata is, a V6-os, vagy négyhengeres turbós alapmotor 300 lóereje sem rossz, a GT 5,0 literes V8-asa meg igazi királynak ígérkezik. Csak egy bibi van vele, még mindig nem lehet tudni, hogy pontosan hány kilós is lesz az autó. A Steeda közeli beszállítóként a publikumnál hamarabb hozzáfért a Mustanghoz, és azt írták azóta törölt blogbejegyzésükben, hogy 200-300 fonttal, azaz mintegy 90-136 kilogrammal nehezebb lesz az új kocsi a korábbinál. Később megmagyarázták, hogy hát ugye a biztonság, meg a komfort miatt manapság minden autónak nő a tömege, de persze ez nem egészen így van. Ami viszont tényleg elgondolkodtató, hogy a Ford a hír felröppenése óta még mindig nem közölte a Mustang tömegadatait. Vajon a következő napokban jó vagy rossz hírt közölnek Fordék?