Utód nélkül marad a Lexus IS F?
Lexus IS 5,0 literes V8-assal? Talán lesz még ilyen!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ünnepelve érkezett, ám több mint kétséges a Lexus IS F gyártásban maradása. Utód nélkül maradhat, a hibridé és a hanggenerátoré a jövő.
F Sport most is van a Lexus IS-ből, hiszen mi is olyat teszteltünk, igazi IS F azonban állítólag nem lesz már több. Legalábbis holland források ezt írják a márka egyik meg nem nevezett képviselőjének nyilatkozatára hivatkozva. Állítólag a 2007-ben debütált, 400 lóerős 5,0 literes V8-assal, a hátsó kerekeknél hajtott, és 8 fokozatú automata váltójával 4,9 másodperc alatt 100 km/órára gyorsuló szörnyeteg nem hozta a gyári várakozásokat, mindössze 11 ezer példányban kelt el.
Aki sportos Lexust venne, mármint valóban olyat, nem csak olyannak tűnőt, mint amilyen a mostani IS F Sport, az a közeljövőben választhatja majd az RC F kupét - már 450 lóerős, 518 Nm nyomatékú 5,0 literes V8-assal, de SC néven megvalósulhat az LF-LC Concept is, amiben már 475 lóerőt tudhat majd az 5,0 literes V8-as, váltója pedig 10 fokozatú automata lehet a hírek szerint. Ha ez nem lenne elég, még hibrid is várható belőle, 500 lóerő feletti teljesítménnyel.
Még egy vonatkozó infó, hogy Rob Leupen, a Toyota Motorsport vezetője nemrég azt ejtette el, hogy hibridként, de kézi váltóval térhet vissza az IS F. Hogy most akkor marad-e vagy sem? Még nem lehet tudni.
Ezt zold kolléga most nagyon eltalálta, de igazából kár a gőzért, a sok nagytudású így is, úgy is elájul a német “prémium” sportszedánjaitól (az említett 180 CDI AMG, 318d M Packet, A4 2.0TDI S line és társaitól).
1. a szerző vagizva leszólja az F sport csomagot. Nyilván nem látott még alulmotorizált alapdízel audit, BMW-t vagy Mercedest sportcsomaggal.
2. van pár hülyesége az új ISnek, de beszólni egy modell sportosságára aminek nincs 8.5 secnél lomhább változata az kisit röhejes. Menjen a szerző egy kört az új csili-vilvi 115LE-s 180CDIvel és röhögjön annak az AMG csomagos változatán.
3. Főleg vicces, hogy bár még várható a lexustól “kis” autó V8assal, a BMW már hivatalosan feladta az elveit e tekintetben. Ez pedig sokkal neccesebb….
Haljon meg a lovam, egy szavadat sem értem. Berúgtál, vagy simán csak akkor ébredtél????
Hmmm, nyilván az a “szakember” aki ezt a cikket összetákolta még nem hallott az M és S laine paketről és nem ültették még be “AMG csomagos” 200 CDIkbe…
Az is érdekes, amikor kijött az F30 valahogy senki sem pampogott itt, hogy csak M pakettel majomkodnak a bajorok. Hiszen őgyis jön majd az új M3, az igazi vényócas…. Aztán amikor kiderült hogy a 335i-t árulják M3asként akkor se ugrott itt egy “szakújságíró” sem.
Persze a nemes német sorhatosnál nem a hanggenerátoré lesz a jövő. azt ,majd az autobild reklámmajmai lezsírozzák a tesztek során…
Így persze kényelmes…
Hm. Pedig mikor bemutatták, akkor a sok szemellenzős nagy hangon kezdte temetni az AMG-t és az M-et….