Csak a ruhája sportos: itt a Volvo XC90 R-Design
R-Design köntösben a legújabb Volvo XC90
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Átformált lökhárítók, új kerekek és sportos kiegészítők teszik feltűnővé a Volvo XC90 R-Design kivitelét. A lemezek alatt nincs változás.
A Volvo XC90-es megjelenése óta eltelt időben közzé tettünk róla egy grafikát, amin az elképzelt Polestar változat szerepelt. Hogy az igazi sportváltozat, ami a 400 lóerős T8-nál is erősebb lenne elkészül-e, még kérdéses. Viszont a svédek nem vártak sokat, az alapváltozatok után a gyári optikai tuninggal feldobott kivitelt is bemutatták. Az XC90 R-Design X-Tomi látványtervénél egy picivel szolidabb, épp annyira, hogy megmaradhasson az XC-90-ről eddig róla kialakult kép, miszerint a révbe ért családos emberek autója. Az R-design az alap, a Momentum felszereltségi szint fölé, de az Inscription csúcskivitel alá van belőve. Azoknak találták ki, akik amellett, hogy egy ekkora, hétüléses batárra vágynak, sportos hangulatú autóval látják ideálisnak a nagycsaládos életformát.
Az R-Design XC90 esetén változtattak az első és a hátsó lökhárítón, téglalaprácsos hűtőmaszkot kapott, így összességében agresszívebb lett a megjelenése. A nagyobb keréktárcsákhoz igazították a kerékjárati íveket, amik szintén egy kissé eltérnek az eddig látottól. Feltűnőek a dupla kipufogók és a szürke tükörházak. Az autó belsejéről még nincs kép, de a gyár ígérete szerint sportülések, perforált bőrkormány és sportpedálok fokozzák a hangulatot. Az R-Design XC90-es technikailag csak a kormányra szerelt váltófülekben tér majd el a többitől. Motorjai a már ismert négyhengeresek lesznek, a T8 hibridben akár 400 lóerővel.
” A lemezek alatt nincs változás.” Miért is kellene? Ez egy dizájn csomag, mint az összes konkurensnél. 200 CDI AMG-k se máshogy kerülnek forgalomba…
Igazából ilyen SUVoknál a fő érv az ilyen sportcsomag mellett a műanyag karosszériabetétek éltüntetése.