Szolgálati közlemény: új kolléga a fedélzeten
Autós mérföldkő, amely egy merész ötletnek köszönhető
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új hónap kezdődött, csapatunk pedig egy új taggal bővült. Gere Tamás mostantól az Autónavigátor szerzője.
"Szeretettel és még nagyobb lelkesedéssel üdvözöllek kedves olvasó. Mindig örülök, ha olyan emberhez szólhatok, akivel van egy közös érdeklődési területünk. Jelen esetben egyik kedvenc témánkról, az autókról van és lesz szó.
Engedd meg, hogy egy pár sorban röviden leírjam, hogyan jutottam idáig. Sok gyerekhez hasonlóan már néhány éves koromban kívülről fújtam az autók márkáját és típusát, nem volt olyan négykerekű, amit első ránézésre ne ismertem volna fel pontosan. 10 éves koromtól folyamatosan, minden évben számoltam vissza az éveket, hogy mikor vezethetek már végre hivatalosan is autót. Ebben az életkorban ugyanis már teljesen önállóan ment a járműkezelés, minden külső segítség nélkül. Az igazi fordulat akkor következett be az életemben, amikor érettségi után elkezdtem az egyetemet egészségügyi területen. Jól ment a tanulás, nem volt vele gond, csak pár hét után rájöttem, hogy baromira nem érdekel ez a terület. Nem sokáig gondolkodtam, 2 hónap után otthagytam az egészet, és az autók szeretete miatt úgy döntöttem, hogy a Budapesti Műszaki Egyetemen tanulok tovább, autógépész leszek. Merész lépés volt, de utólag elmondhatom, hogy életem legjobb döntése, hogy a BME-re és Budapestre kerültem. Az egyetemi évek alatt, 2006-ban és 2007-ben országos gokart bajnoki címet szereztem a kategóriámban. Később nyári diákmunkaként dolgozhattam egy prémium autókat értékesítő kereskedésben, amely munkahely korábbi terveim között is szerepelt. Most pedig itt vagyok, az Autónavigátor csapatában, és azon fogok dolgozni, hogy érdekes, izgalmas és hasznos cikkeket írjak neked mindkettőnk kedvenc területéről, az autók világából."
Tisztelt Gere Tamás! Remélem szakmai szemszögből is írsz, nem csak ettől attól hallottam dolgok lesznek, de kérlek ments meg az olyan Totalcaros szintű okoskodásoktól amik ott folynak néha, van bőven olyan náluk hogy pár év eltelik és meghazuttolják magukat. Később elferdítik hibájukat és úgy közölnek le dolgokat mintha meg sem történt volna. Én a náluk dolgozó állítólagos kivagyi szakemberekre gondolok, nem a sima újságírókra.
Te gépész vagy, elvárható egy szakmai vélemény tőled és érdekel is, legalábbis engem, de kultúráltan ne az ilyen mesélj mi fáj színvonalon mint a korábban említett oldalon. A villanyturbó nem működhet rendesen, aztán a VW először építi autóiba, meg a VW-es gépész vagyok a Skyactive motor 1:14 kompresszióval nem működhet aztán mégis.
Nekem nincs bajom a gépészekkel, meg az autószerelőkkel, de az okoskodókkal igen.
Nem bírom az olyanokat sem akik kijelentik a hibrid meg a villanyautó zsákutca, mégis a Tolyota/Honda meg a Tesla alkotott az Audi vezér meg meghazuttolja magát. Remélem emészthető cikkekkel lepsz meg bennünket (ezt most a többi olvasó nevében is írom) Amúgy üdvözöllek itt és remélem nem baj ha írásban letegeztelek, és itt tegeződünk is vagy mi. (én azért amúgy is jelentősen idősebb vagyok nálad)
De nagyon humoros.
A közlekedésbiztonsági terület jó nagy kihívás Mo-on. Itt mindenki tudja, hogy az összes 30-as tábla csak ottmaradt, a fizikai órákról a zöme hiányzott, vagy elfelejtette és ehhez hasonló képzett embereket kell meggyőzni, hogy nincs igaza.
Üdv.! 🙂