Audi A6 koppintás a kínaiaktól

Kívülről és belülről is lemásolták a kínaiak az Audi A6-ost

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

JAC Refine A6. A kínaiak ezzel a névvel dobják piacra legújabb autójukat, melyet az A6-os Audiról koppintottak.

Azok után, hogy a kínaiak lemásolták a Land Rover Evoque terepjárót, máris itt van egy újabb koppintás. Ezúttal az Audi A6 facelift előtti változata az áldozat, a JAC autógyártó lényegében kívülről és belülről teljes egészében lemásolta a németek limuzinját. Nem csak a design, a név is egyezik, Refine A6 néven kerül majd forgalomba. A "refine" újrahangolást, finomítást jelent, ami azért vicces. Pont a kínaiak finomítják tovább az Audi A6-ost? Vicc!
Hirdetés
A modell jövő évben kerül piacra, egy 1,5 literes turbós, 170 lóerős és egy 2,0 literes turbós, 190 lóerős erőforrással. Mindkettő hatfokozatú duplakuplungos váltóval szerelt. Az autó 4995 mm hosszú, 1865 mm széles és 1503 mm magas, a tengelytávja pedig 2915 mm. A JAC legnagyobb limuzinjának induló ára 23 500 euróról (kb. 7,17 millió Ft) indul és egészen 32 600 euróig (kb. 9,94 millió Ft) terjed.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 23:57
    Permalink

    Azért ne hurrogjuk le ennyire a cikk szerkesztőjét….Így fejlett Kína, úgy fejlett Kína, de még a népesség több mint 2/3 nem evett nagyon mást a rizsen kívül, továbbá személy szerint voltam olyan autókiállításon, ahol kiállítottak kínai autógyártók által koppintott autókat és a minőség messze elmarad a “koppintott” autókétól (pl olyan műanyag, vagy ragasztó szag volt az autóban, hogy csak lehúzott ablak mellett tudott az ember bent megmaradni, tényleg “gagyi” műanyagok stb).
    Az nem tartom kizártnak, hogy néhány évtized – netán pár év – múlva megközelíthetik a minőséget, de most amikor ez a cikk íródott igen is vicc, hogy ők átgondolják az A6-ot, sőt mi több finomítják….

  • 2017.10.28. at 23:57
    Permalink

    Mélységesen egyetértek az előttem szólókkal! Csak 1 példa:10 évvel ezelőtt mindenki csak röhögött a dél-kóreaiakon, most meg nem kell mondani, hogy milyen autókat gyártanak. Akár az alsó, akár a felső középkategóriában.

  • 2017.10.28. at 23:57
    Permalink

    Szerintem ez jobb lehet, mint az eredeti, mert ha nem akkor a lefejeznek valakit. 🙂 Amiko az első mágneses vasutat építették Kínában a német szakemberek nem bíztak benne, hogy a Kínaiak a 2mm/Km hibatűrésen belül tudnak maradni. A mérésekkor kiderült, hogy 0.1 mm/Km lett a “pontatlanság”. Ennyi.

  • 2017.10.28. at 23:57
    Permalink

    Nekem felettébb tetszik a Refine A6. Mindazonáltal, a másolás nem túl üdvös dolog számomra sem. Azért, itt Európában is megy a másik gyártó, designer munkájának utánzása… pl. Audi, Vw, Renault Clio, Fiat punto…. de ezek csak a konszolidáltabb példák.

  • 2017.10.28. at 23:57
    Permalink

    “Pont a kínaiak finomítják tovább az Audi A6-ost? Vicc! ”
    Honnan is oly ismerös ez? Hááááát lehet kacagni kinán, hogy másolják az europai gyártok autoit.. De ne feledjük, valamikor pont igy kacagtak az elödeink, a japán gyártokon mikor a 60-as években az elsö europai motorkerékpárokat lemásolták. Most meg ki uralja a motorkerékpárpiacot? Meg meri kérdöjelezni bárki is egy ezres gixer müszaki tartalmát?
    Az elmult 20évben az összes multicég, nagy gyártó, milliárdokat fektetett be a kinai gazdaságba, Szakembereket képeztek ki, uj technologiákat vittek oda pénzéhségükben. Hogy is volt? elöszöra 90-es években azt mondtuk ami kinai az gagyi meg szar, most meg azt mondjuk ami nem made in china az hamisitvány.:-) Melyik másik országba fektettek ennyit müszakioktatásba, képzésekbe, fejlesztésekbe, kutatásokba? Ja hogy egyikbe sem, most meg sirunk hogy válság van…..
    Pont ez lesz a vesztük, amikor megerösödnek,a gazdasági robbanás lefut és elismert minöségi gyártok lesznek fel is értékelödik a nemzetivalutájuk és már nem is lesznek olcsok… Lásd anno japánt..
    De nem kell megijedni, akkor majd átteszik a multicégek a gyártosoraikat, fejlesztéseiket indiába……. (már el is kezdödött egy pár éve)

  • 2017.10.28. at 23:57
    Permalink

    Szívesen olvasnék a szokásos (kötelező?) fikázásokon kívül a lényegesebb, nagyobb példányszámban gyártott kínai autókról is.
    A magyar (európai) sajtó nyilván rendelésre írja a (fizetett ellenhirdetésként) cikkeket a kínai klónokról mint a CEO – sehol sem jegyzett Kínában, vagy a Yema – összesen 8-10 ezer autót ad el a 10 millió kínai autót és 13-14 millió Kínában gyártott nemzetközi autót eladó piacon.
    A JAC Refine A6 elődjéből a Binyue jelzésű JAC modelből tavaly 660 DARABOT adtak el….
    Talán érdemes lenne a százezres modellekkel is foglalkozni….

Vélemény, hozzászólás?