Ilyen lehet az új Audi A4
Akár ilyen formája is lehet a következő generációs Audi A4-esnek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A B9 kódjelű Audi A4-esnek az álcázott fotók alapján készítették el a nem hivatalos számítógépes látványtervét.
Az A4 ötödik generációja számos változtatásokkal érkezik a piacra. Az autó méreteit tovább növelik, hogy távolabb kerüljön a modell az A3 Sedantól. A mérnökök a második generációs MLB platformra építik az A4-est. Az alumínium és a nagy szilárdságú acél anyagok használatának köszönhetően az autó tömege a méretnövekedés ellenére alacsonyabb lesz, mint az előd A4-esé. A karosszériaváltozatok közül elsőként a szedán és kombi érkezik, később pedig a kupé és a Sportback. Motorok közül az 1.4, 1.8 és 2.0 TFSI mellett egy új fejlesztésű 3.0 TFSI érkezik, dízel fronton pedig 1.6, 2.0 és egy szintén új 3.0 TDI közül választhatunk. Az A3-asban bemutatkozott e-tron plug-in hibrid hajtásláncot az A4 is megkapja, emellett pedig úgy néz ki, hogy érkezik egy dízel-elektromos hibrid változat is. A motorok mellé hatsebességes kézi vagy kilencfokozatú automata váltó választható. Alapvetően elsőkerékhajtásúak lesznek az autók, opcionálisan természetesen válaszható lesz quattro összkerékhajtás. Az e-quattro rendszernél a belsőégésű motor mellett két villanymotor is megtalálható lesz, ezzel a következő hajtásmódok közül választhatunk: elsőkerékhajtás a belsőégésű motor hajtásával, hátsókerékhajtás villanymotorral és összkerékhajtás hibrid hajtással. Az autót idén ősszel a Frankfurti Autószalonon mutatják be.
Tényleg pusztulásra érett ez a világ! 🙂
Egyébként nem 9 hanem 10 fokozatú DSG-t fejlesztettek ki … a sima hidrodinamikus nyomatékváltós mutatvány meg a ZF féle jelenleg 8 sebességes váltó amit a ZF állítása szerint csak 9 fokozatig húznak fel ” de szerintem 10 lesz mivel a merci 9g-tronic ja is piacra került “. Egyébként már 1 éve piacon kellene lenni az A4 nek az A5 nek meg már 1.5 éve ehhez képest nem kapkodnak . BMW 3 nak még mindig konkurense minőségben és hangszigetelésben stb … mert az eléggé gagyi játékautónak tűnik még egy A4 “B8” mellett is viszont az új C Mercinek már koránt sem nevezhető ellenfélnek . Kíváncsian várom milyen villámgyorsan jön az új 3-as széria 2 éven belül 😀 😀 .
Azt ugye nem gondolod komolyan hogy a 9 sebességes az manuális váltó és nem automata … ott meg csak P,R,N,D van ennyit meg meg tud jegyezni az ” Aranyod ” .
Fogalmad sincs semmiről. 🙂
Ami engem irritál annak köze nincs fordulatokhoz és sebességekhez.
Persze lehet, hogy két év alatt annyit okosodott a dsg-jük,hogy az anyja se ismerne rá, akkor még lehet is igazad, de nagyon meglepődnék.
Amúgy, nem túl korai még a váltás? A múltkor a Q5tel és az A5tel kezdték, azok még javában futnak….
Te sem láttál még modern autót közelről. 🙂
A manapság divatos dízelek hasznos fordulatszám-tartománya 2000 körül van és az egész elérhető tartomány kb 3500. Ott nincs 3-4000 fordulatnyi átfedés, mint a szívóbenyáknál ezért hasznos a sok fokozat. Főleg hogy nyomatékból pályán 170nel is el képes vinni alapjáraton.
Scania forever:-D
Egyébként hülyeségen kívül mondom, hogy kb életveszélyesek ezek a vackok. Gyorsítani kéne, mittomén akármiért, akárhogy és nem megy bazeg! Hagyná ott a francba ahol volt, de nem ő agyal az autó meg még bele is fullad közben. A végén mégis sikerül kettővel aláváltani, mint kéne. Kilenccel majd itt bevághat egy helyett 2×3 másodperc dögledezést. És még normálisan kikapcsolni sem engedi magát, mert akkor is beletaknyol. Botrányos, szörnyű,persze akinek manuálisan még ennyire sem megy és mindenhol csak andalog az ifák után annak tökmindegy. 🙂
Pont mint a régi.
Tényleg nagy szükség van a 9 sebességre. Aranyom már 5-nél azt se tudja hol áll a feje, rokkant csiga megkerüli míg kitalálja hova kéne kapcsolni. Mi lesz szegénnyel kilencnél…!?!?
🙂