Jövőre érkezhet a Mazda3 MPS
Több mint 300 lóerővel jöhet a Mazda3 MPS
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az elmúlt évek során teljesen megújultak a Mazdák, MPS változat viszont Skyactiv alapon még nem készült. Rövidesen ismét elérhető lesz a sportváltozat, elsőként a 3-asban.
Nagyjából egy hónapja röppent fel a hír arról, hogy a Mazda ismét MPS modelleket vezet be a piacra. Jelenleg úgy tűnik, hogy elsőként a Mazda3 a legesélyesebb arra, hogy nagy teljesítményű kiadás érkezzen belőle. A legfrissebb pletykák szerint jövő év második felében kerülhet piacra, a frissített Mazda3 alapjaira építkezve.
Az agresszívabb kinézet mellett nagyobb méretű kerekek, szélesebb gumik és méretesebb fékek kerülnek majd az autó alá. Ami a teljesítményt illeti, állítólag egy négyhengeres, 2,5 literes turbós benzines szolgáltatja majd a több mint 300 lóerőt. A Mazda3 MPS elméletileg összkerékhajtás kap, akárcsak a nemrég bemutatott harmadik generációs Ford Focus RS.
Bezzenev-nek kicsi. Ezt megtudtuk. Más nem foglalkozik a mérettel, csak aki nincs megelégedve vele. Az autó jó, mindig is egy brutál erős kompaktot akartam. De egyelőre az A45 AMG-nél semmi sem jobb. Még az MPS sem.
Nem értem, mi köze egy autónak a f..okhoz, attól, hogy van egy erős autóm, az lehet akármekkora. Persze, értem én, hogy egy csajt könnyebb egy jó autóval felszedni, de ha kiderül a meztelen igazság, akkor már megint nem számít az autó . Most már csak az a kérdés, hogy a csajnak mi számít 🙂
Tényleg kötekedés nélkül, de az nem lehet, hogy valaki nem a farokméregetés, hanem a vezetés élménye miatt venné ezt a kategóriát? 😀 Én sok olyat ismerek -több gyerekes családfőket is- akinek nem fér bele keretbe egy második-harmadik hobbiautó, de egy ilyen még igen. Jut is marad is… mondjuk lehet ez a ritkább, de faroknövelőnek ennél sokkal olcsóbbak is vannak ha csak az kell…
és kik is a célpiac? hát azok, akik alapból farokméregetésre veszik 😀 Mert anyunak ritkán vesznek tecsóbajárós 300 lovas kompaktot, apu meg, ha nem lenne kicsi szerszámos, akkor elég lenne a 200 ló, nem lenne muszáj kompenzálni, bármit is. ez csak kapóra jön a gyártóknak, h az időket hajkurásszák nürburgon. Egyébként, bármiféle racionális válasz van 300 ló fölötti közúti kompaktra? 30 – 50km/h és 130 km/h mellett? meglepődnék.
Szerinted farokméregetés. A célpiacnak meg sima autó. Sőt, vannak akiknek még az se.
Ha lenne 240 és 300+ -os? jó kérdés, sok mindentől függ, nem mondanám egyértelműen a 300+ -ot főleg, ha csak FWD..akkor biztos, h nem kellene. AWD-ben már lehet az érdekelne… 🙂 de ez egy kicsit olyan, nem is tudom..farokméregetés. Végülis igaz..lehet rá igény, racionális válasz meg nem muszáj (?) . Szó mi szó, egy model S P85D-t is elfogadnék… 😀
Köcsög németek. Azoknak bezzeg lassan 30 lóerőnként van válaszuk az igényekre. Sz….ul csinálják nagyon.
:-DDD
Te melyikre lennél tuti vevő?
[i]“Tudom, hogy bizonyítani kell, de azért gondolkodni sem ártana.”[/i]
Legtöbb ‘írásod” láttán ez jut az eszembe rólad.
Nem igazán értem, miért nem elég egy 220-240 lovas? (azon kívűl, h nem futnának vele “rekordot” a nürburgon..)
Logikus lépés, akár csak a Hondánál.
165 lóerő után a következő lépcső a több mint 300 ló.
Tudom, hogy bizonyítani kell, de azért gondolkodni sem ártana.