Megvan a Honda Civic Type R ára
Honda Civic Type R - már itthon is kapható
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Genfi Autószalonon debütált, most pedig már itthon is kapható a Honda Civic Type R, GT változatban is. Mutatjuk az árakat.
De talán fontosabb ellátmányánál, hogy 100 km/órára mindössze 5,7 másodperc alatt érhet, végsebessége pedig 270 km/óra, amivel akár erősebb, ám korlátozott végsebességű modelleket is levilloghat az autópályákon - például Németországban. Váltója „sebészi pontossággal” kapcsolhatónak mondott hatsebességes kézi, műszerfalának bal oldalára pedig került egy „+R” gomb, amivel a gázpedál érzékenysége, a kormánymű közvetlensége és a lengéscsillapítás keménysége fokozható. Ez a beállítás a gyáriak szerint főként versenypályán ideális, fokozza a vezetési élményt, segít a maximumot kihozni az autóból. Érdekesség, hogy a műszerekről olyan információk is leolvashatók, mint a nehézségi gyorsulás mértéke és iránya. Egyedi, a típushoz hangolt az aerodinamika, hátsó szárny és diffúzor, valamint padlóborítás egyaránt megtalálható. Fokozott a hűtés és a fékteljesítmény is: 350 mm-es Brembo fékek dolgoznak a Type R alatt.
És akkor az árak, a Type R 9,94 millió forinttól kapható, a "Championship White" fehér, illetve a metálfényezés felára 125 000 Ft. Már az "alap" Type R is gazdagon felszerelt, sok egyéb mellett városi koccanásgátlót, stop-start elektronikát, automata klímát, adaptív tempomatot, tolatókamerát, Bluetooth kihangosítót, B-oszloptól hátrafelé sötétített üvegeket adó. Fényszórói ledesek, de a hagyományos ködfények sem hiányoznak róla. 750 ezer forintos felárral választható egy GT kivitel is, ami teljesítményében, műszakiságával semmi többletet nem ad, viszont például megvan benne a teljes sofőrsegéd-arzenál, hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztetéssel, holttér-szenzorral, sávelhagyásra figyelmeztetéssel, ráfutásgátlóval és automata reflektorral. Klímája már kétzónás automata, nem hiányzik belőle az eső- és a lámpaszenzor, valamint az automatikusan sötétedő belső tükör sem. Külső tükrei elektromosan behajthatók, hifije nagyteljesítményű és nyolchangszórós, továbbá Honda Connect - Garmin navigációs rendszer is jár hozzá, ha valaki ilyenekre is vágyna a 310 paci mellé.
“A gázt meg minden hülye tudja nyomni:)”
Valóban, csak a sok balfék azt felejti el, hogy az legtöbbször édeskevés. 🙂
Illegálisan persze, hogy ki lehet. A gázt meg minden hülye tudja nyomni:)
Beülnél mellém, akkor megbizonyosodhatnál róla, mennyire tudom kihasználni a 200 lóerőt. 😀
attól még nem ide csinálták őket. Amúgy egy 200 lóerős autót se tudsz itt kihasználni, ahhoz sem árt egy pálya. Nem hinném, hogy kevesebb lóerővel kihoznának valami hasonlót, mivel mindenki inkább minél több lóerőt akar.
Kénytelen vagyok, így gondolkodni, mert itt élek és nem japánban.
Egyébként, ha nagyon sok pénzem lenne nyilván megvenném a 10 millás gépet, de nekem a 7-7,5 millió a határ.
Teljesen egyet értek veled. Feleslegesen erős, kiautózhatatlan a közutakon. De kellett egy ilyen a konkurenciával szemben és a Type R név fenntartására. Nem fogják sokan venni , mert szeonális autó. Második vagy harmadik autó. De én is nagyon remélem hogy csinálnak egy gyengébb olcsóbb verzoót, és miért ne tennék, biztos többet eladnának belőle mint ebből a célszerszámból!
Japánban minden nagyobb város mellett van egy versenypálya. Aki ilyet vesz az kiviszi oda ne abba gondolkodj, hogy itt mi van 🙂
Tulajdonképpen nem sok értelme van közútra ilyen erős és ilyen drága autót venni.
Jobban díjaznám egy kb. 220 lovas max. 7 millliós típus bevezetését.
A vicces az, hogy közúton nem igazán lehetne kiautózni a különbséget a kettő között.
Versenypályán is szinte autóversenyzőnek kellene lenni hozzá.
Mátyás!
Hasonló teljesítményű sportautók árából betehetnél egy listát a gyengébbek kedvéért, mert nem vagyok naprakész. :)))