Tízéves, de 500 milliót is megér a Bugatti Veyron 001
Kalapács alatt a legelső Bugatti Veyron
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Bugatti Veyron sorozatának összes példánya értékes és érdekes, de most a legelső kerül újra reflektorfénybe és egyben kalapács alá.
Márciusban írtunk a Veyron sorozat tényleg legutolsó darabjáról, a csodás nevű Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse La Finale -ről. A 300 "sima" Veyron és az utána gyártott Grand Sport változatokból összesen is csak 450 példány épült. A legutolsó színeivel a legelsőre rímel, arra a példányéra, amit eddig nagy becsben tartottak és most megvételre kínálnak. Az RM Auctions augusztus 13. és 15. közötti, monterey-i árverésesének 111-es tétele az első, már a VW fennhatósága alatt kifejlesztett modern Bugatti. A számmisztika is rendben van, de a gyárban is adtak anno az ilyen szépelgésre: a kocsi vázszáma VF9SA15B36M795001 lett. Mit lehet tudni a piros-fekete autó előéltéről? 2005-ben gyártották, és a napfényes Kaliforniában kezdték el használni.
Vigyáztak rá és nemrég kapott is egy teljes szervizt, ami után nem csoda, hogy kiérdemelte a Bugatti megfelelőségi tanúsítványát, így ma is él rá a gyári használtautó-garancia. A konkrét Veyron amiatt is tökéletes gyűjteményi darab, mert csak 764 mérföldet, azaz 1222 kilométert ment. Eredeti a vajszínű bőrbelső és a 8,0 literes, W16-os motorral sincs semmi gond. Ma is bődületes az ezer lóerő feletti teljesítménye, és hogy azzal a 400 km/órát is képes átlépni. Mindezek alapján nem csoda, hogy az árát elég borsosra taksálják. Dollárban 1,8 és 2,4 millió közötti bevételt fog hozni a várakozások szerint, ez forintban is 505 és 675 millió közötti ársávot jelent. Érdekes, hogy ezzel mégis "olcsóbb", mint az 1200 lóerős Veyron 16.4 Super Sport 2012-ből, ami a 300. példány, és az elsővel egy aukción fog elkelni.
ENCORE BEST OF!
Így beszélget egy igazán képzett magyar szakember az interneten másokkal:
[b]te alap gyökér tuskó
undorító tusko vagy
Te idióta, lövésed sincs
tagadsz és hazudsz[/b]
Ez az encore stílus. Isten ments, hogy a nicket lefordítva ez általános legyen itt.
Készítek majd s3000 best of.ot is. Hálás téma az is.
No nem akartok inkább a verdáról csiripelni?
Téged minősít, nem egy arcnélküli arrogáns kötekedő költő veszett el bennem veled ellentétben.
1,2,3 ez válasz volt, nekem nincs időm és energiám órákig agyalni egy tökéletes válasszal, mint neked.
(kb 1-2 perc alatt találtam ki.)
Te minősíted magad a semmirevaló viselkedéseddel, én csak rákontrázok.
Sajnos semmivel sem értékesebb jön ki felül belőled mint alul.
Igazából azért nyitottam meg a hírt, mert nem értettem, hogy mit lehet ennyit kommentelni egy ilyen hírhez. De asszem érdemes volt benézni… További szép estét hobbi-irodalmárok!
Szívesen Balázs!
Ez viszont ügyes. Pár hibát vétettél csak:
1. amit te ritmusként említesz, az a prozódia, de azt nem verseskötetekből tanulják
2. sajnos a szóismétlések a jelzők esetében indokolatlanok
De amúgy fejlődőképes vagy.
Ez nagyon gyenge.
1. helyesírási hibáktól hemzseg
2. nem stimmelnek a szótagszámok
3. van pár teljesen értelmetlen sor
Amúgy pedig egyszerűen obszcén. Olyan, mint te.
Kis Kempelen megint nyomul de nincs a fa sorban,
turbo pörög az ész helyett megint a gyogyóban.
Hiányzik pár fogaskerék nethuszár voltában,
szemellenző származék ő, nincs mit várni tőle.
Hiányzik a kis agyából pár gramm intelligens tőke.
Hátsójából kell egy csövet orrba-szájába kötve,
bevezetni hátha, feltöltődik tőle.
Überkirály mint a német filozófia őre,
Kempelenke ráélvez, ma is a turbofeltöltőre.
Kedves Balázs ! Inkább ne változtassunk a fórum jellegén . Változtatni viszont a moderáláson nagyon kellene , főleg amikor a fórum színvonala az ásóbéka bizonyos testrésze alá esik a folyamatos magas hangú beírásoktól , ha lehet kérni ilyet !!
Lehet, hogy el kell indítsunk egy autós szépirodalmi alrovatot. 🙂
Köszönjük a verset! 🙂
Turbó motor tudd meg testvér szétesik az nyomban
menőmanó mondta itt ezt s tromfoltak is páran
encore is ezt bizonygatta el kell hinnünk néki
Látott ő már szárnyas anyát így a szakmát érti
DSG-ről tudjad meg, hogy az az ördög műve
menőmanó és jó encore doktorált belőle
Ez az autó értéktelen, ne izguljál rája
Többet érsz, ha beruházol béka Toyotára.
Azonnal mebvenném, licitálnék rá! Ez az autó most az egyik legjobb befektetés, 10 év múlva a sokszorosát fogja érni! Még úgy is megérné, hogy vagy százan összeállnánk, mindenki „bedob” 5-6 millát és a miénk! Jegyezzétek és 10 év múlva majd meglátjátok!