Tuning: 654 lóerős lett az BMW 1M Coupé

Komoly teljesítménytöbbletet kapott a BMW 1M Coupé

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A német Alpha-N Performance több helyen is módosította a leköszönő BMW 1M Coupét, melynek eredményeképpen 654 lóerőt sajtoltak ki belőle.


Hamarosan hazánkba is megérkezik az 1M Coupét váltó M2 Coupé. A németek továbbra is szeretik a leköszönő modellt, főként ha tuningról van szó. Az Alpha-N Performance cég komoly módosításokat hajtott végre, melynek eredményeképpen 654 lóerőt és 734 Nm-t hoztak ki az eredetileg 340 lóerős és 500 Nm-rel bíró sorhatos turbós bajorból.
Hirdetés

A módosítások során átírták a motorvezérlő elektronikát, nagyobb turbót akasztottak a blokkra, áttervezett intercoolert és kipufogórendszert is kapott a legkisebb M-es BMW. Az új gyújtógyertyák, üzemanyag-szivattyú és gyújtótekercs mellett egy Snow Stage 3 víz-metanol befecskendező rendszert is beépítettek.

Annak érdekében, hogy a megnövelt teljesítményt jól bírja a hajtáslánc, egy erősebb versenykuplungot kapott és a lendkereket is kicserélték. A teljesen állatható Öhlins felfüggesztés is a csomag részét képzi, akárcsak a BMW Performance első splitter és hátsó légterelő.
Az utastérben kagylóülés és egy váltófokozatot-jelző LED-sorral ellátott sportkormány kapott helyet, továbbá egy versenyautókban megszokott központi kijelző is beépítésre került.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

9 thoughts on “Tuning: 654 lóerős lett az BMW 1M Coupé

  • 2017.10.28. at 08:51
    Permalink

    [i]„Én, ha BMW-s cikket látok, vagy rá sem kattintok, vagy egyből legördítek alulra és írok valamit”[/i]
    Ezért vagy te a fórumözók legalsó testnyílása vévattila.

  • 2017.10.28. at 08:51
    Permalink

    Ne haragudj, de ennek ahhoz semmi köze, hogy „nyomulnak”. Gyakran – most is – olyan tuningváltozatokról tesznek közzé cikkeket, amiket itthon meg sem lehet vásárolni. Ehhez képest pl. jóval ritkábban olvashatunk a Nismo-Nissanokról, a Lexus F-es autóiról, a sportos Jaguarokról, Hondákról, stb…Balgaságnak tartom, hogy egy szórakoztató autós portál arra épít, hogy egy márkának kirívóan nagy rajongótábora van itthon, és ezért őket előnyösebb pozícióba helyezik, mint a más márkákat preferálókat. Én, ha BMW-s cikket látok, vagy rá sem kattintok, vagy egyből legördítek alulra és írok valamit(általában iróniával operálok). Ezzel is jelezve az elégedetlenségemet…

  • 2017.10.28. at 08:51
    Permalink

    És ha nem? Ha „csak” annyi van a háttérben, hogy ez a márka nagyon is „nyomul” hazánkban (is) – aminek szerintem látható az eredménye.

    Ez olyan, mint mikor Nissanom volt, és a D&W katalógus fele (vagy több) VW-tuningtermékekkel volt tele. Volt mellette más is, de japán gyártóké a legkevésbé. Nem a katalóguskiadót hibáztattam…

  • 2017.10.28. at 08:51
    Permalink

    Nem gondoltam, hogy magyarázkodnom kell, de akkor leírom: irónia akart lenni:)

    Az AN „legénysége” mintha kissé részrehajó lenne a márkával kapcsolatban…

  • 2017.10.28. at 08:51
    Permalink

    Szeretném jelezni a szerkesztőség felé, hogy túl kevés a BMW-kről szóló cikk. Több kellene. Jelenleg csak kb. minden második cikk szól róluk. Egyszerűen kevés. Szeretném, ha minden cikk ezekről a járgányokról szólna, és az oldalt is át lehetne keresztelni BMWNavigátor-ra:)

Vélemény, hozzászólás?