802 lóerősre pumpált Audi S8 az MTM-től
Közel 62 milliós Audi S8 a Genfi Autószalonon
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az MTM nagy dobása egyértelműen az Audi S8 Talladega R a Genfi Autószalonon. A teljesítménynövelés mellett az aerodinamikára is figyeltek.
A világ egyik legerősebb luxusszedánja most tuningcsomagot kapott. Az MTM által felkészített Audi S8-as camouflage dekort visel - olyan Wörthersee-félét - valamint egyedi aerodinamikai csomagot, ami nagy sebességnél is javítja stabilitását. Szénszálasak lettek az első légbeömlők, az új küszöbök, a hátsó diffúzor, az oldalsó tükörsapkák és a hátsó spoiler is, valamint opcionális a szénszálas motortérfedél. A beltér komplett RS csomagot kapott, visszaköszön a hűtőrács méhkas mintázata. 22 colos Bimoto könnyűfém felniken csücsül, amiken Michelin Pilot Super Sport 265/30 ZR 22 gumik felszülnek. A megállásról nagyméretű könnyített kerámia fékek gondoskodnak.
Az utak királya 4,0 literes és turbós V8-as erőforrást kapott, ami kegyetlen 802 lóerőt tud 6000-es fordulaton és 945 Nm-es nyomatékot dob a nyakunkba 2250-5500-as fordulatok között. Természetesen megmaradt a quattro hajtás, ami egy nyolcsebességes automatával párosul. Az MTM vadállatának így csupán 3,1 másodperc szükséges a 0-100-as futásra, a 200 km/órát 10 másodperc alatt, míg a 300-at kevesebb mint 29 másodperc alatt tudja az S8 Talladega R, csúcssebessége 350 km/óra. Mindennel együtt, a VW Amarok V8-nál is drágább, átszámítva 69 millió forintot kóstál az MTM S8-asa, ami a Genfi Autószalonon is látható.
jó idétlen a kocsikon ez a kamuflázs