Jön a Hyundai Elantra Sport
200 lóerő feletti teljesítménnyel jön a csúcs Hyundai Elantra
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ősszel mutatják be, de már szinte mindent tudunk a Hyundai Elantra Sportról, amely 200 lóerő feletti teljesítménnyel érkezik.
Nagyjából két hónappal ezelőtt a Hyundai Motor America vezérigazgatója, Dave Żuchowski bejelentette, hogy a jövőre piacra kerülő Hyundai Elantra Sportot a novemberi SEMA kiállításon leplezik le a nagyközönség előtt. Úgy tűnik, mégsem kell addig várni, mivel a dél-koreai változat hivatalosan is kikerült a gyártó honlapjára. Elantra helyett az Avante nevet viseli, ezt leszámítva teljes egészében megegyezik az Elantrával. Lássuk, mit nyújt a legizmosabb Avante Sport.
Az erőfölény már első blikkre látszik. Az orr-rész agresszívabb, nagyobb légbeömlőkkel tarkított lökhárítót kapott, a nappali menetfény az eddigi vízszintes helyett függőleges elrendezést kapott. A hűtőrácson piros Sport feliratot is találunk, amely egyértelműen megkülönbözteti az izmos változatot hétköznapi társaiktól. Oldalnézetből a 18 colos felnik tűnnek fel elsőként és egy sportosabb küszöb, míg hátul dupla kipufogó, diffúzorral ellátott lökhárító és egy opcionálisan rendelhető hátsó szárny is, amely az Extreme csomag részét képzi.
A meghajtásról egy 1,6 literes turbós benzines gondoskodik 204 lóerővel és 265 Nm forgatónyomatékkal. Alapesetben hatfokozatú kézi váltó jár, opcióként hétgangos duplakuplungos is választható. A 0-100 km/órás sprintidő 8 másodpercre adódik. Az amerikai piacon - ahogy már írtuk - a novemberi SEMA-n mutatkozik be az Elantra Sport, és várhatóan már októberben vagy még hamarabb láthatjuk az első képeket róla az Interneten.
Az Elantra errefelé nem túl népszerű modell, Amerikában viszont nagyon. Ott ezen a néven fut az i30-as, plusz van ez a képen látható szedánváltozat. Az Avante pedig a Koreában használatos elnevezés.
az elantra mindig jó volt, attól függetlenül, h kb pár tucat van az országban. kicsit a hűtőmaszk jobban elaudisodott mára, az előző verzió vicces lenne az 1.6os turbóval.