Duxford Green fényezésével és sárga csíkjaival a Spitfire eredeti festését idézi, nagyobb változáson nem is esnek át kívülről, sem a motort illetően
Mást is imádnak a britek a délutáni teán kívül, bármennyire belassult népnek tűnnek, az apró sportkocsikért és a még gyorsabb vadászgépekért is rajonganak. Kedvencük nem is lehet más, mint a saját gyártású második világháborús, együléses Spitfire. Rengeteg csatában fölényeskedtek, és annak már 80 éve, hogy az első elemelkedett a földtől. Az Aston Martinnál is van valaki, aki eléggé megszállott, és van befolyása is, így a következő különkiadásuk a vadászgép stílusában készült a duxfordi repülőgéprestaurátor-műhellyel együttműködve.
Marad a V12-es 565 lóereje, bent viszont báránybőr üléseket és a duxfordi repülőgép-restaurátorok által készített kiegészítőket kap
A sötétzöld, Duxford Green fényezésű Vantage V12 S Spitfire 80 kiegészítői nagyon finoman idézik meg, de nem csak kívül. Az üléseket báránybőrrel vonják be a 80 darab különleges Astonnál, a híres Irvin pilóta kabátok is ebből készültek, és a szerencsés vásárló kap is egyet a kocsihoz, meg egy stílusos sisakot a klasszikus pilótaszemüveggel együtt. Persze speciális plakettet is kap az Aston Martin Spitfire, melyre a sorozatszámot vésik. A repülőgépműhely készít hozzá sok apró kiegészítőt, mint például a szivárvány színűre égetett kipufogóvégeket, hasonlóan színeződtek el a vadászgép kipufogói is. Nagyjából 67,5 milliót kérnek érte, ami kb. 15 millióval több, mint egy V12 S ára. A bevétel egy részét viszont jótékony célokra fordítják, a Királyi Légierő Szeretetszolgálatát támogatják majd vele.