A vágy hőn áhított tárgya mostanában a Porsche 911 R
Új autó vásárlásakor elsősorban lealkudni szokás az árat, hacsak nem interneten vásárol valaki - például
Teslát - ahol alkura nem adódik lehetőség. Hiszen ugyan ki mondaná manapság bármely új autóra, hogy túlságosan olcsó, ezért ugyan adják már drágábban? Nos, vannak ilyen vevők, például a csupán 991 példányban készülő
Porsche 911 R modell vásárlói között. Persze a korlátozott darabszám már eleve kívánatosabbá teszi az autót, jól ért ehhez a Porsche, és régóta bejön ez a taktika a márka vásárlóinál, akik között gyűjtő is szép számmal akad.
A Porsche 911 R új árának többszörösét kínálják a türelmetlen vevők, hogy azonnal vágyuk tárgyához jussanak
A közel 60 millió forintos alapárral piacra dobott Porsche 911 R persze nem a minden szalonban raktáron tárolt modellek közé tartozik, sőt az autó megrendelése után várni is kell rá. Egyrészt ezért ajánlanak érte egyesek akár több száz millió forintnak megfelelő összeget - például Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban - hogy mielőbb Porschéjukhoz jussanak. Másrészt a 911 R azon kevés - talán az utolsó - Porsche modellek közé tartozik, amely hátsókerék-hajtást, manuális váltót és nagy lökettérfogatú, négyliteres, 500 lóerős benzinmotort ad. Tehát szembe megy a manapság egyre több Porsche típusban is teret nyerő turbófeltöltős motorhoz kapcsolt automatizált váltó páros divatjával. Vajon néhány év múlva az utolsó benzinmotoros autókra is hasonlóképpen alkudnak majd a tehetősek, miközben majd szinte csak villanyautókat árulnak a szalonokban?