Kizárólag elektromos változat készül majd az Iconiq Sevenből, ha egyszer gyártásba kerül a vélhetően hétszemélyes csapatszállító
A világ legdrágább autójaként emlegetett
Lykan Hypersport került ki néhány éve a libanoni illetőségű W Motors műhelyéből, amely legfrissebb művét kínai segítséggel alkotta meg. Az ázsiaiak részéről az Iconiq Motors szállt be a projektbe, egyrészt nyilván ezért is kapta az Iconiq Seven nevet a közös munka eredményeként megszületett, minden bizonnyal hétszemélyes egyterű. Ebből is sejthető, hogy a kínai partner befektetőként vesz részt a projektben, a W Motors pedig a formatervért felelt. De miért egyterű? Hiszen most a SUV-ok pörögnek, és abból is készülhetett volna hétszemélyes változat.
Vajon mennyibe kerül majd a Fenyr Supersport, amely ugyan erősebb, mint a 3,4 millió dollárért kínált Lykan, de nem csupán 7, hanem 25 darab készül belőle, így akár olcsóbb is lehetne elődjénél?
Az üzleti modell kissé hasonlít a Tesláéra, hiszen egy kisszériás sportkocsi után nagyobb mennyiségben is gyártható típussal rukkol elő a feltörekvő libanoni cég, elektromos hajtással. Sok egyebet nem is tudunk az autóról, bár az még felismerhető, hogy a visszapillantó tükröket kamerarendszer helyettesíti. A tengerentúlon, a Monterey Car Week alkalmából látható majd először az Iconiq Seven, a W Motors másik művével együtt. Ez utóbbi pedig a Fenyr Supersport sportkocsi, amely a Lykan utódjának is tekinthető, hiszen erősebb és gyorsabb. A Porschékra szakosodott Ruf tuningműhelyből származó négyliteres, soros hathengeres, turbófeltöltős boxermotorja legalább 900 lóerőt és 1200 newtonméter forgatónyomatékot termel. Ennek jóvoltából 2,7 másodperc alatt gyorsul százra és 400 kilométer/órás végsebességre képes