A G30 kódjelű új 5-ös BMW éppen a hivatalos bemutató előtt bukott le, így már láthatjuk vadonatúj arcát
Már a hivatalos, csütörtöki bemutató előtt láthatjuk az új 5-ös BMW-t. Ahogy arról beszámoltunk, már az álcázott autót is előszeretettel
mutogatták, most a hamarosan hivatalosan is kikerülő sajtófotók közül szabadult el néhány. Ráadásul nem is az alapverzióról, egyből az M-csomagos 5-öshöz van szerencsénk, ahogy a képen is látszik, 40i motorral szerelve. Formavilága hozza az elvártat, hátulját elég szélesre húzták, elöl persze összeérnek a lámpák a vesékkel.
Mondhatjuk, hogy semmi különös, a megszokott BMW beltér, aminek új generációját már láthattuk a 7-esben
Bent is nagyjából minden ismerős lehet a
7-esből, a kormány szintén M-csomagos, a váltókar pedig a megszokott ízléses joystick. Az új 5-ös vázszerkezetében több helyen alkalmaztak nagyszilárdságú acélt, illetve karbonszál erősítésű műanyag alkatrészeket, így az előzetes információk alapján nagyjából 100 kilóval könnyebb tud lenni elődjénél.
Hátulja elég szélesre húzott, markáns, az előd nyomokban feltűnik benne. A fotókon szereplő 540i M-csomagos
Motorválasztéka - szintén még nem hivatalos források szerint - 2,0, illetve 3,0 literes dízel- és benzinmotorokból áll majd, persze a felhúzott M550d dízel és M550i benzines sem hiányozhat, utóbbi turbós V8-as lesz. Hibridként is elérhető lesz, nagy valószínűséggel ugyanazzal a 2,0 literes turbós benzinessel és villanymotorral szerelt hajtáslánccal, mint a
330e, 740e, illetve az
X5 xDrive40e. Az M5-ös jövőre érkezik a hírek szerint több mint 600 lóerővel és a modell történetében először választható összkerékhajtással. Az új G30-as kódszámú 5-ösről szóló bővebb információkat, meg persze fotókat legkésőbb holnap, a hivatalos bemutatót követően várhatjuk.
Jövőre érkezik az M5 - több mint 600 lóerős duplaturbós V8-assal. Lesz hibrid 5-ös is, a megszokott erős és gazdaságos dízel, illetve benzines négy- és hathengeres motorok mellett
Remélhetőleg a féktárcsa és az automata váltó csapágyai már jobb anyagból készülnek majd…
Továbbá pl. a nyekergő kézifék javítása sem lesz már megoldhatatlan gond a szervizekben.
Csorogjon csak a nyálad csicska görény, úgy sem lesz ilyened!
A Togyoda Miraira nem lehet ráunni.
Hát egy szürke autó milyen legyen piros?
Képről vágod te is, hogy facelift? Bemutató előtt? Gondolom a nőkhöz is ennyire értesz.
Nem hazudtoltad meg magad. Pont olyan butaságot írtál, mint eddig mindig.
Bazeg ezt te pár képről kijelented? Tényleg határtalan az emberi ostobaság. Gratulálok.
Nem sikerült valami szépre! Nem rossz gép de, az elődjéhez képest az! Kívül belül semmi új. Talán majd 4 év múlva a következő jobb lesz.
A „németeknél” akad hosszabb is: Audi Q5 9 évig, az A5 10 évig készült (mindezt úgy hogy alig frissítettek rajta), a Mercedes GLS egy erősebb facelifttel 2006 óta kapható.
Szerintem ne „németezzünk”, a BMW és a Mercedes a fontos modelljeit igyekszik időben cserélni.
Amúgy ez az ötös Bimmer nekem kifejezetten bejön, bér nem tudom hogy mennyire fogja kihúzni sok évig, a 3er is gyorsabban öregszik, hogy 2006 óta fut egy nagyjából megegyező formanyelv. Rá lehet unni egy jó formára is szerintem…
Ez még egy faceliftnek is gyenge…nemhogy rábiggyesztik, hogy „új” 5-ös BMW. Az előző is szürke volt, ez meg méginkább az.
hasraütöttem és nem is az a lényeg, hogy 8 v. 10 év.
Németeknél 7 ha jól fogy 8 évente van modellváltás . Számolj utána .
azon gondolkoztam, hogy sehogysem éri meg a gyáraknak 4 évente egy teljesen új design. furcsa a helyzet, mert azért csak elvárna valami radikálisabb változást az ember x idő után, de! 4 év után ez legyen csak minimál facelift és 8-10 évente „új” design. én megértem, hogy nem igazán érheti meg pénzben új gyártósorokat,szerszámokat stb-t csinálni, de akkor az FL verziókat nem kellene nagy dobra verni. Az e60 – f10 változás kellőképpen észrevehető volt, e90-f80 már nem annyira…ezzel az oldal designnal meg már csinálhatnának valamit a nem gc modelleknél, rém gagyi e46-on is így nézett ki kb az a hoki… 😀
Nem hazudtolta meg magát. Pont annyira érdektelen, mint az elődei:)))