Minden önvezető Uber Volvo prototípusban vezető felügyeli a járművet
Tényleg jól látható a videón, amint nem csak vérnarancson, hanem egyértelműen piroson ment át az Uber autója, miután a többi sávban már megálltak, a gyalogos pedig le is lépett a járdáról. Ilyen esetben kell az autóban utazó sofőrnek beavatkozni és fékezni az autó helyett, ha az magától nem teszi. Ám ez itt elmaradt, így érthető az Uber érvelése, hogy a vezető hibázott és az eset ugyanígy megtörténhetett volna egy nem önvezető autóval és autóssal is. Valóban nincs értelme emiatt bevonni az Uber tesztelési lehetőségét saját prototípusaival, ám igazából egyelőre még engedélyt sem kapott erre Kaliforniában, így tulajdonképpen illegálisan közlekedett a videón látható jármű.
“mai infrastruktúrát alapul véve, csak autópályán engedélyeznék”
meg a jövőben is. aki nem akar vezetni üljön minirobotbuszra majd,IC-re,metróra,rendeljen taxit,telekocsit akármit.
“így érthető az Uber érvelése”
egyáltalán nem érthető az uber érvelése, egy kalap lepkeürülék. a tesztelő sofőr meg nem tudom mire figyelt, de egyébként vészfékezést kellett volna csinálnia, ugyanis, ha látja, h nem lassít az autó pirosnál, akkor nagyon kevés ideje marad már….szóval rohadtul kell figyelni.
a robot pilóta itt (IS) megbukott, és akkor ez csak egy sima kereszteződés volt, semmi komoly. (nem tervezett útlezárás, torlódás, vagy bármi más hiba)
úgyis az lesz amit mondtam, hogy ez a robotpilótás bohóckodás csak úgy lesz hatékony, ha kötött pályán mozognak és mindegyik kocsi és lámpa összelesz hangolva/kapcsolódva de minimum érzékeli és figyeli egymás pozicióját. és még ekkor is lehet hiba 😀 hisz nagyon jól ismerjük a programokat és elektronikus kütyüket…ugye sosem szállnak el/romlanak el…. 😀
robot pilótát a mai infrastruktúrát alapul véve, csak autópályán engedélyeznék, azt is úgy, h figyel a sofőr is közben.