Derékba tört karrier?
Kettétörik a Nissan Navara, a tulajdonosok visszahívást akarnak
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még nincs visszahívás a második generációs Nissan Navarára, pedig indokolt lenne. Egyszerűen kettétörik az alváz egy gyártási hanyagság miatt.
A második generációs Nissan Navara nagy hibája a rozsdásodás, derült ki a The Sun riportjából, a kocsi egyszerűen kettétörhet
Komoly problémával küzd a második generációs Nissan Navara, a hibára már néhány éve próbálják felhívni a gyártó figyelmét, de eddig semmi nem történt az ügy érdekében. Egy éve még egy facebook csoport is alakult, hogy lássák, nem egyedi az eset, sőt igen sok példával alátámasztható. A hibát a gyártás egyik fázisában követhették el, a hagyományos alvázra épülő Navara, igaz, az idősebb példányok nagyobb terhelésnél egyszerűen kettétörhetnek. Egy brit úr történetét közölte a The Sun, miszerint lakókocsiját vontató Navarája menet közben egyszer csak összecsuklott, mellette ült terhes felesége is, szerencsére egyikük sem sérült meg, mivel éppen nem haladtak gyorsan.
Egy brit pár alatt lakókocsi vontatás közben csuklott össze a Navara, nem történt baleset, lassan mentek
A problémát az alváz nem megfelelő rozsdagátló bevonata eredményezi, néhány ponton durván korrodálódik és elgyengül, aminek a vége, hogy a plató és a fülke találkozásánál egyszerűen eltörik. Nagyobb balesetről még nem számolt be senki, ahol emiatt történt volna bármi komolyabb. Terhelés alatt, vagy utánfutót vontatva roppantak össze eddig az autók. A legtöbb eset az Egyesült Királyságban történt, valószínűleg a jelentősen párás levegő miatt még jobban és hamarabb rozsdásodik a Navara alváza. 2013-ban már visszahívták a Navarát, de csak a Spanyolországban Ausztrál importra szánt példányokra vonatkozott a vonóhorog hibája miatt, a rozsdásodásra akkor nem tértek rá.
Az összecsukló Navarák facebook közössége már 16000 követőből áll, a gyártó még nem reagált a történtekre
Én ezt viccnek szántam, szerintem ez elég nagy gond, hogy így eltörik. Jó nagy fos.
A navaránál a mitsu platósa mindig jobb volt csak ebbe berakták a bivaly motort attól lett kishazánkban is neve.
Most lehet hogy összebútoroznak, bízhatunk benne hogy belátják a mitsubishi előnyét és azt tartják meg alapnak.
Meglátni a töréstesztek eredményein is hogy az jobb.
Ott meg, azzal nem is lenne baj – de mikor rohad el máshol?
És ez az egyik legjobb melósautó…
Szerintem meg teljesen mindegy, hol gyártják az autót, a gyártó minőségbiztosítási elveit be kell tartani, azért a gyártó cég felelős.
Ugyanúgy, mint a Toyotánál, aki Franciaországban és Törökországban is Toyota minőségben gyártja az autóit, de fel lehet hozni példaként a SzlováKIA gyártást is.
Nem tesz jót a sumákolás a Nissannak, a Qashqainak is betehet…
Nem csak a váza.
http://kepkezelo.com/images/e4sng62fandnz4rtjqp2.jpg
Ez szívás. Sebaj majd megtákolják őket vascsővel meg szögvassal a sufniban. 🙂
Arra lennék kíváncsi, hogy vajon Magyarországon történt-e már ilyen eset? Elég durva.
Egyébként szerintem a spanyol gyártás lehet a ludas – az ott gyártott kocka Vitók meg a kortárs Sprinterek is nagyságrendekkel jobban rohadtak, mint a Németországban készült példányok. Az okok persze, mint ilyenkor mindig, misztikus ködbe burkolóznak:)