Emeletes kombi, G-osztály stílusban

A G-osztály tengelyeit pakolták a kombi E-osztály alá

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elkészült a valaha volt legmenőbb kombi Mercedes. A legújabb E-osztály alá a G-osztály tengelyeit pakolták, orrába 333 lóerős V6-os motort szereltek.


Betegebbnél betegebb autók születnek a Mercedesnél, időnként bedobnak egy-egy tanulmányautót, amin jókat röhögünk, majd elképedve olvassuk, mikor sorozatgyártásba kerül. Ilyen volt az utóbbi időben a háromtengelyes AMG G 63 6x6, vagy a sima kéttengelyes 4x42. Most megépítették talán minden idők legmenőbb kombi Mercedesét, ez az E-osztály All-Terrain 4x42. Ugyanabban a szellemiségben készült, mint az eddigi G-osztályok, meg persze, hogy hű lehessen nevéhez, és minden körülmények között használható legyen.
Hirdetés
Nem csak a szellemiség, a legtöbb új alkatrész is a G-osztályból lehet ismerős. Ilyen például a két portál tengely, amik a gyáriakat cserélték. Ezek amellett, hogy önmagukban emelnek a karosszérián, a kerekek középpontja lejjebb van, mint maga a tengely, ezzel még komolyabb hasmagasságot és terepjáró képességet érhetnek el. 420 milliméterre nőtt a szabad hasmagasság, több mint kétszerese a gyári 160-nak és még a G500 4x42 magasságánál is több. Terepjáró képessége viszont valamivel korlátozottabb, mivel se felezője, se zárható differenciálműve nincs. 333 lóerős V6-os motorjával és 31 colos terep gumijaival viszont elég sok helyzeten átrághatja magát. Egyelőre nem létezik több, de nem kizárt, hogy egy szűk sorozat erejéig gyártani fogják.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?